Jak je dobré míti PR agenturu | E15.cz

Jak je dobré míti PR agenturu

Jak je dobré míti PR agenturu
Miroslav Honsů
• 

Miroslav Honsů

Hodnotit, jak se loňský rok opatrné ne-krize promítne do celkové nálady trhu s reklamou, je ošidné. Bylo by milé pozorovat loňské, velmi mírné oživení a váhavý růst ceníkových cen v televizích a outdooru i v příštích dvanácti měsících - a nejeden mediální manažer se za to jistě v duchu modlí.

Spolehlivý recept na přežití neexistuje a každý se snaží, jak může. Na prodej je cokoli - někdy se zdá, že i kdokoli -včetně celých vydavatelství a televizních stanic. Mediálky úkosem pozorují jedna druhou a reklamní agentury chvatně zakládají digitální odnože ve snaze nepřijít ani o promile kýženého obratu.

Posuďte sami. Je to sice už téměř deset let, ale pokud vám z jedné z největších PR agentur v zemi dorazí kolem 8. března optimistický e-mail s tiskovou zprávou o tom, jak ředitel velkého výrobního závodu osobně prošel provoz a každé zaměstnankyni daroval kytičku (možná dokonce i karafiát), použitelnost informace je sice nulová, ale ještě to nějak přežijete. Ovšem oslovení „Vážená paní Honšů, posíláme vám tiskovou zprávu společnosti XY a věříme, že příjemně strávíte nadcházející Mezinárodní den žen“ prozrazuje mnohé nejen o úrovni práce s databází novinářů.
Nemylte se, agenturám podnikajícím v oboru public relations nepřeji nic zlého. Komukoli se bude letos dařit, je vítán. Jen tiše doufám, že si nějakou nezaloží Tomio Okamura.

Autor: Miroslav Honsů
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!