Kampaň na propagaci Jeseníků vázne | E15.cz

Kampaň na propagaci Jeseníků vázne

Kampaň na propagaci Jeseníků vázne
Jeseníky, pohled z Koberštejnu,
• 
ZDROJ: Pudelek (Marcin Szala); wikimedia
29. října 2014 • 09:37
Sdružení cestovního ruchu regionu Jeseníky zatím nezná vítěze svého tendru na dodavatele marketingové kampaně, která by měla do kraje přilákat více turistů. Výběrové řízení se zaseklo poté, co jeden z účastníků, agentura Knowlimits , podal námitku proti výsledku hodnocení nabídek. Vítěz zakázky s předpokládanou hodnotou čtrnáct milionů korun bez DPH měl přitom být znám už tento týden.

Podle zprávy o posouzení a hodnocení nabídek, jež má E15 k dispozici, získala nejvíce bodů společnost Santimona s nabídkou za 10,88 milionu korun, která celkově předstihla agenturu Knowlimits s nabídkou za 9,99 milionu korun. Nejnižší finanční nabídku v tendru podala firma Růžolící chrochtík ve výši 6,14 milionu, nejvyšší pak agentura Bison & Rose znějící na 13,47 milionu korun.

Soutěže se zúčastnilo osm soutěžitelů, společnost Santimona pak jako jediná ze soutěžitelů není profesionální komunikační agenturou. Přitom však právě jejich řešení získalo plný počet bodů v části hodnocení grafického návrhu a vizuálního stylu, což ji ve výsledku katapultovalo na první příčku v celkovém hodnocení. O tom ze 60 procent rozhodovala cena, z 20 procent vhodnost navržených komunikačních nástrojů a z 20 procent právě kvalita komunikačních sdělení a grafického návrhu vizuálního stylu.

Smlouvu zatím nejde uzavřít

Členka hodnotící komise a zároveň ředitelka sdružení Jeseníky-Sdružení cestovního ruchu Andrea Závěšická pro E15 uvedla: „Zatím nemůžeme uzavřít smlouvu, vše bude mít další kola řešení. Nemůžu potvrdit, že nabídka od Santimony nakonec zvítězí, ale grafická stránka jejího návrhu byla opravdu povedená, nejlépe vyhovovala našim představám. Komise se usnesla na tom, že dokonce nejpovedenější z předložených návrhů.“

Jediným veřejně známým projektem Santimony je CEFF, Certified E-Friendly Food, který se zaměřuje na registraci potravin bez konzervantů, umělých barviv a sladidel. „Fungujeme od roku 2004, zkušenosti s propagací nejrůznějšího typu máme. Specifikovali jsme i veškeré části projektu, které budeme řešit prostřednictvím subdodavatelů,“ odvětila na dotaz redakce Ivana Bednářová Častvajová, jednatelka společnosti Santimona, která však podle rejstříku Justice.cz vznikla v roce 2010.

Autor: msc
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!