Kávovary Saeco ve své on-line kampani vsadily na známou designérku, spisovatele nebo i majitele kaváren | E15.cz

Kávovary Saeco ve své on-line kampani vsadily na známou designérku, spisovatele nebo i majitele kaváren

Kávovary Saeco ve své on-line kampani vsadily na známou designérku, spisovatele nebo i majitele kaváren
Kávovary Saeco
• 

rap

Druhá část kampaně na značku automatických kávovarů Saeco, ve které se podporuje budování dlouhodobého vztahu se získanými fanoušky, se opírá o designérku Kristinu Ambrozovou, Adama Turečka ze studia aakk forever, majitele sítě kaváren Daniela Kolského a také spisovatele a publicistu Jaroslava Balvína. Ten také speciálně pro facebookový profil značky vytváří krátké povídky.

Realizaci ambasadorského programu včetně správy profilu Saeco má na starosti agentura Symbio Digital, která pro značku připravovala už kampaňový web www.saeco-espresso.cz. Právě na něm najdou uživatelé v sekci „Osobnosti Saeco“ fotografie a krátké medailonky všech čtyř ambasadorů. Jejich focení probíhalo in-house přímo v ateliéru agentury.

Komunikace značky kávovarů, které patří do koncernu Philips, navazuje na aktivační kampaň „Chvilka pro dokonalý šálek kávy“.

Autor: rap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!