Kotva nasazuje lví tvář | E15.cz

Kotva nasazuje lví tvář

Kotva nasazuje lví tvář
Kotva se lvem
• 

red

Obchodní dům Kotva představuje novou image. Stávající logo od října doplní český dvouocasý lev.

Lev v tmavém obleku z dílny reklamní agentury Comtech a slogan „Tradiční český obchodní dům“ společně se stávajícím logem vytvoří novou image. Kotvy. „Dlouho jsme se zamýšleli nad ikonou, jejíž charakter a síla odpovídá tradici a značce OD Kotva. Nakonec se prosadila neústupnost a síla českého dvouocasého lva, který se tak stává tváří našeho obchodního domu,“ vysvětluje volbu marketingová ředitelka Markland Kotva Petra Kůlová.

Novou tvář Kotvy podpoří komunikační kampaň, která je podle slov Petry Kůlové cílena především na mladší zákazníky, ve kterých by měla vzbudit jejich hrdost na české hodnoty. Kampaň využije jak tradiční média (billboardy, megaboardy, CLV, lavičky, rámečky a další nosiče včetně využití samotné budovy obchodního domu), tak nová média, jako například pojízdný LCD panel, on-line aktivity s využitím nového webu OD Kotva a Facebooku. Kampaň bude doplněna i o PR aktivity a nákup inzertních ploch.

Na nové image kampani se podílí společně s agenturou Comtech také marketingová společnost BON Media a grafické studio Martiny Tóthové.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!