Kráva v regálu se prosadila na POPAI Global Awards | E15.cz

Kráva v regálu se prosadila na POPAI Global Awards

Kráva v regálu se prosadila na POPAI Global Awards
Regálové čelo Milka od agentury Dago
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Filip Votava

Regálové čelo od agentury Dago pro Mondelez a její značku Milka zvítězilo na Globalshopu v Las Vegas a bylo nominováno do finále Les POPAI do Paříže.

Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v Las Vegas byli vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Awards. Společnosti Mondelez a Dago vyhrály s interaktivním regálovým čelem Milka v kategorii Food, Grocery, & Convenience permanent.

Účast v celosvětovém kole soutěže si pop médium vysloužilo za tři ocenění v českém národním kole POPAI CE Awards.

Nákup přímo u fialového sudokopytníka

V národním kole porotce zaujal vedle celkového designu a provedení i multisensorický charakter aplikace, resp. zapojení hmatu, zraku a sluchu. Kromě dobré viditelnosti a zajímavého vzhledu láká zákazníky k pohlazení plyšová hlava krávy Milka, která na sebe upozorňuje zabučením při rozpoznání pohybu v její blízkosti. Regálové čelo bylo nominováno spolu s čelem pro Jägermeister také do finále soutěže Les POPAI Awards Paris 2015.

Letošního ročníku mezinárodní soutěže se účastnilo 80 realizací z 11 zemí, které musely získat ocenění v národních soutěžích.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!