Mark BBDO pro ČEZ navrhli komunikační koncept „Naše společná energie“ | E15.cz

Mark BBDO pro ČEZ navrhli komunikační koncept „Naše společná energie“

Mark BBDO pro ČEZ navrhli komunikační koncept „Naše společná energie“
ČEZ
• 
14. ledna 2014 • 15:36
Agentura Mark BBDO navrhla pro společnost ČEZ dlouhodobý komunikační koncept „Naše společná energie“, jehož součástí je také limitovaná edice tištěné verze Brandbooku, jehož design stojí na analogovém principu šestifázové animace, tzv. scanimation.

V souvislosti s novým konceptem Mark BBDO připravila komplexní Brandbook, který definuje základní hodnoty značky, koncept, jeho ideu a způsob, jak jej naplňovat v rámci konkrétních reklamních formátů. Kromě elektronické verze Brandbooku agentura ve spolupráci s grafickým studiem Bubamara navrhla a k začátku roku vyrobila i limitovanou edici tištěné verze, která svým provedením podporuje myšlenku „Naše společná energie“. Design tištěné verze stojí na analogovém principu šestifázové animace, tzv. scanimation, díky které se pomocí potištěné PVC fólie a předtištěné předlohy vytváří rozfázovaná animace v tištěném médiu. Provedení odpovídá nejmodernějším trendům grafického designu, zachovává charakter tištěného média a zároveň přesahuje jeho běžné hranice. Technika scanimation byla rovněž využita i na tištěné PF 2014, které se zasílalo obchodním partnerům společnosti ČEZ.

Autor: rap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!