Marketérem roku 2011 je Bernard | E15.cz

Marketérem roku 2011 je Bernard

Marketérem roku 2011 je Bernard
Stanislav Bernard se stal Marketérem roku 2011
• 

red

Česká marketingová společnost vyhlásila výsledky 7. ročníku prestižní soutěže Marketér roku 2011, zaměřené na inovativní marketing. Titul Marketér roku a trofej v podobě skleněného delfína získal Stanislav Bernard.

„Na základě pozitivních zkušeností z uplynulých šesti let existence soutěže Marketér roku jsme letos systém hodnocení ještě více zaměřili na prohlubování a rozšiřování problematiky marketingu. Zásadní změna je v tom, že hodnocen byl projekt či adekvátní výsledek marketingové činnosti, který představuje komplexní řešení v rámci strategického či operativního marketingu,“ řekl předseda hodnotitelské komise soutěže Gustav Tomek.

„Vítězství mě samozřejmě těší, nijak jej však nepřeceňuji. Marketingové akce dělám především proto, že mě to baví, navíc nám pomáhají v budování značky. Mým snem je, aby se značka Bernard jednou stala značkou kultovní,“ řekl spolumajitel Rodinného pivovaru Bernard Stanislav Bernard.


Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!