Media projekt: pokles čtenosti tištěných médií se zastavil | E15.cz

Media projekt: pokles čtenosti tištěných médií se zastavil

Media projekt: pokles čtenosti tištěných médií se zastavil
Média, ilustrační foto
• 
ZDROJ: Repro Strategie

rap

Oproti první polovině minulého roku se podle Media projektu na jedné straně zastavil pokles čtenosti tištěných médií, zároveň s tím ale také původní růstový trend vybavenosti populace čtecími zařízeními, jako jsou chytré telefony, čtečky a tablety.

Nejčetnějším celostátním deníkem zůstává Blesk (1,136 milonů čtenářů na vydání), který následuje MF Dnes (787 tisíc čtenářů) a Právo (335 tisíc). Nejčtenějším časopisem zůstává Chvilka pro tebe následovaná Bleskem pro ženy. Počet čtenářů stoupl v posledním roce časopisům Enigma, Computer, Harpers Bazaar, Praktická žena, Respekt, Story, Motocykl a Svět motorů Speciál.

„Celkově tisk v delším období zasahuje 93 procent české populace, což je zhruba 8,2 milionu lidí,“ říká Jozef Šabľa, ředitel Unie vydavatelů. Alespoń jeden deník si během posledních 14 dnů přečetlo 74 % lidí ve věku 12 - 79 let. To je okolo 6,5 milionu z nás. Čtenářů alespoń jednoho časopisu je 86 %, tedy přibližně 7,6 milionu lidí. Celková čtenost všech tiskových titulů za 3. až 4. čtvrtletí činí 85 %. Čtenost deníků a jejich příloh na vydání dosahuje 57 %, u časopisů je to téměř 74 procent.

Media projekt realizují agentury Stem/Mark a Median.

Autor: rap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!