Milka vsadila na menší eventy, TV reklamu a facebook | E15.cz

Milka vsadila na menší eventy, TV reklamu a facebook

Milka vsadila na menší eventy, TV reklamu a facebook
Milka
• 
18. února 2014 • 09:04
Značka Milka podporuje novou čokoládu Milka Bubbly sérií mini akcí nazvaných Milka Bubbly Dny, které budou pokračovat až do března. Akce jsou založeny na spolupráci s bublinářem a českým rekordmanem Matějem Kodešem.

Kampaň nejdříve odstartovala samplingem před pražským koncertem swingového zpěváka Michaela Bublého. Na ty navazují Milka Bubbly Dny, které se odehrávají napříč celou Českou republikou. Jejich součástí je také sampling nové Milky jak v obchodních centrech, tak na vybraných českých kluzištích. Spojujícím článkem všech eventů je heslo „Milka Bubbly, úsměv v každé čokobublince.“ Součástí kampaně je také televizní reklama a kontinuální komunikace na Facebooku.

Autor: rap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!