Na pražském letišti jsou vystaveny úspěšné reklamy | E15.cz

Na pražském letišti jsou vystaveny úspěšné reklamy

Na pražském letišti jsou vystaveny úspěšné reklamy
letiště Praha
• 
ZDROJ: E15

Strategie, Filip Votava

Unie vydavatelů pořádá na pražském letišti výstavu, na které jsou k vidění tiskové reklamy oceněné na Cannes Lions International Festival of Creativity. V plánu je také její pokračování v některých obchodních centrech.

Do 5. června 2015 mají všichni cestující na Letišti Václava Havla Praha v odletové hale Terminálu 2 příležitost prohlédnout si nejkreativnější tiskové reklamy oceněné na přehlídce Cannes Lions International Festival of Creativity v letech 2011–2014 s názvem „Kreativita? V tisku na ní záleží!“.

Pražské letiště bylo vybráno pro pořádání výstavy proto, že jím každodenně prochází množství decision makerů, pro které může být inspirativní seznámení s tím, jak výrazně může tisková reklama i v dnešní době oslovit spotřebitele. Výstava však vysílá poselství také k širší veřejnosti a představuje tisk jako živé a zábavné médium.

Výhodou letištní haly je možnost vystavit všechny panely s inzeráty současně. Návštěvníci si na výstavě mohou prohlédnout 35 panelů s exekucemi z různých kategorií od prezentace automobilů až po inzeráty nabádající k sociální odpovědnosti. Mnoho vystavených prací nepostrádá vtip a švih, nad jinými je zase nutné se déle zamyslet. K vidění jsou také vítězové posledních čtyř ročníků hlavní ceny Grand prix i práce české pobočky Young & Rubicam pro Harley-Davidson, za kterou získala v loňském roce zlatého lva.

Na pražském letišti číhá na cestující reklama i v tiskové podobě.Na pražském letišti číhá na cestující reklama i v tiskové podobě.Autor: archiv
Na pražském letišti číhá na cestující reklama i v tiskové podobě

Návštěvníci mají možnost vyjádřit své poznámky k jednotlivým inzertním kampaním prostřednictvím sociální sítě Facebook pod názvem „Kreativita NTK 2014“.

V dalších měsících po ukončení výstavy na Letišti Václava Havla Praha se počítá s možností umístění vybraných kampaní v některých pražských obchodních centrech, aby se ukázky kvalitní tiskové inzerce dostaly blíž k pracovníkům tamějších firem, zejména pokud se jedná o zadavatele reklamy a decision makery, kteří rozhodují o distribuci reklamních investic.

Projekt vytvořila Unie vydavatelů.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!