Nejvíce cen si ve Zlatém středníku o nejlepší firemní časopis odnesl Boomerang Publishing | E15.cz

Nejvíce cen si ve Zlatém středníku o nejlepší firemní časopis odnesl Boomerang Publishing

Nejvíce cen si ve Zlatém středníku o nejlepší firemní časopis odnesl Boomerang Publishing
Zlatý středník 2013
• 
28. dubna 2014 • 11:19
V soutěž Zlatý středník bylo rozdáno jedenáct prvních cen, a to v šesti hlavních kategoriích a ve třech oborových. V kategorii Zlatá litera se porotci rozhodli ocenit pouze texty pro interní média, PR text pro veřejná média zůstal bez ceny. Čestné uznání za dlouholeté působení v oboru PR získal Marek Hlavica, jako druhý vstoupil do Síně slávy Zlatého středníku.

Letošní novinka, jíž byly oborové kategorie, přinesla zajímavá srovnání médií z daného oboru. „Ne vždy bylo pro porotce snadné vzájemně porovnávat přihlášené v dané kategorii. Jasní favorité oboru však byli v oceněných kategoriích patrní,“ komentovala soutěž Viola Baštýřová, předsedkyně PR Klubu a garantka soutěže Zlatý středník. Hodnocení hlavních i oborových kategorií bylo tříkolové, vítěz Zlaté litery pak vzešel ze dvoukolového klání.

Kromě změn v kategoriích došlo ke změnám i ve vizuální podobě soutěže. Skleněné ceny jsou ve dvou podobách: Pro hlavní kategorie jsou z čirého skla, pro oborové jsou zlaté, respektive žluté. „Žlutá a černá se staly letošními barvami, které provázely veškeré vizuály. Autorkou grafického konceptu je Markéta Steinert,“ upřesnila Baštýřová.

Zlatý středník 2013 - výsledky
Kategorie Zadavatel Přihlašovatel Název publikace/média
Nejlepší interní časopis ČSOB ČSOB Kompas
Nejlepší firemní katalog/profil/výroční zpráva TON TON Cataloque 2014/2015
Nejlepší firemní katalog/profil/výroční zpráva Cetelem ČR Cetelem ČR VZ 2012
Nejlepší elektronická periodika Státní zemědělská a potravinářská inspekce Státní zemědělská a potravinářská inspekce Zpravodaj
Nejlepší B2B časopis a noviny Antecom Antecom Trade news
Nejlepší B2C časopis a noviny Porsche ČR Boomerang Publishing Das Auto Magazin
Neziskový sektor a státní správa Český červený kříž Boomerang Publishing Magazín mladého zdravotníka
Průmysl a strojírenství Miele technika Miele technika Profesionál
Retail a FMCG Rodinný pivovar Bernard Rodinný pivovar Bernard Vlastní cestou
Zlatá litera - text pro interní média USSPA USSPA Potřebujeme občas zastavit a počkat na duši
Čestné uznání za dlouholeté působení v oboru PR - Marek Hlavica

PR Klub

Autor: rap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!