Noc reklamožroutů letos nabídne 60. léta a ulítlé japonské spoty | E15.cz

Noc reklamožroutů letos nabídne 60. léta a ulítlé japonské spoty

Noc reklamožroutů letos nabídne 60. léta a ulítlé japonské spoty
Noc reklamožroutů 2012
• 

ČTK

Nejlepší reklamy z celého světa uvede koncem března opět v Praze a Brně show Noc reklamožroutů. Zájemci na ní zhlédnou ve více než pětihodinovém bloku téměř tři stovky spotů z padesáti zemí.

„Uvidíme reklamy chytré, inteligentní, exotické, ale také kontroverzní podpásovky či historické spoty – letošek uvede speciální kolekci reklam z 60. let,“ řekl majitel pořádající společnosti Easy Pictures David Horáček. Akce se uskuteční 22. března v pražském multikině Premiere Cinemas Park Hostivař a o týden později v brněnském klubu Fléda.

„To nejlepší z britské reklamy, rumunská sekce, ulítlé japonské reklamy, inspirace Star Wars, první chlupaté auto na světě, nejnovější reklamy Chanel a Armani či peruánská čokoláda Cua-Cua,“ vypočítal Horáček některé kolekce z programu, jehož přesně spočítaná stopáž činí pět hodin pět minut a 27 vteřin. Do výběru se podle něj letos dostala jen jediná česká reklama zařazená pod číslem 184, uvedl bez podrobností.

Reklamožrouti: Vzhůru do undergroundu

Show Noc reklamožroutů kromě projekcí uvede i řadu doprovodných akcí, vystoupení DJ, speciálních nabídek a firemních stánků. Vstupenky budou v prodeji v sítích Ticketpro, Ticketportal a SMS ticket, pohybují se v rozmezí od 150 do 490 korun – podle času a místa prodeje.

The Night of the Ad Eaters (Noc reklamožroutů) je světová reklamní show s dlouholetou tradicí. Její zakladatel Jean-Marie Boursicot ji poprvé představil v roce 1981 a z Francie se rychle rozšířila. Reklamní sdělení je podle organizátorů natolik srozumitelné, že překonává jazykové i kulturní rozdíly. Show se od té doby koná ve více než 135 městech 40 zemí a každý rok ji zhlédne přes 300.000 lidí. Už několik let je jednou z tradičních zastávek Praha a Brno.

Autor: ČTK
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!