Nova a Prima: Příští rok zdražíme | E15.cz

Nova a Prima: Příští rok zdražíme

Nova a Prima: Příští rok zdražíme
Omamný cinkot investorských milionů
• 
ZDROJ: Shutterstock.com

br

Televize Nova i Prima počítají pro příští rok s dalším zdražováním reklamy. Informace zazněla na páteční konferenci FLEMA Media v bloku věnovaném televiznímu trhu.

Ačkoliv ani jedna z televizí ještě nezveřejnila obchodní podmínky pro příští rok, jejich zástupci se v rámci konference vyjádřili k obchodním plánům pro nejbližší měsíce. „V roce 2014 chystáme mírné navýšení cen ve výši pohybující se kolem deseti procent,“ řekl výkonný ředitel FTV Prima Pavel Kejla a dodal, že klienti, kteří s Primou podepíší garance a splní stanovené objemy, mají šanci, že budou platit stejné ceny jako v letošním roce. Novinkou pro rok 2014 by měly být navíc crossmediální balíčky s nabídkou inzerce i na internetu a v rádiu.

Pavel KejlaPavel KejlaAutor:

„Do příštího roku chceme vstoupit s mottem vstřícnosti a garancí, budeme nabízet větší rozsahy záruk klientům, kteří se nám dlouhodobě zaváží,“ informoval o plánech pro příští rok obchodní ředitel CET21 Jan Vlček a zdůraznil, že model dlouhodobé spolupráce je pro Novu primárním zájmem. „Míříme k velmi nízkému navýšení cen, očekávám, že se vejdeme do stejného limitu jaký plánuje Prima, ale naši klienti dostanou za své peníze vyšší hodnotu,“ dodal Vlček.

Jan VlčekJan VlčekAutor:

„Sice jsme na letošním vývoji na televizním trhu vydělali, ale zároveň nám to přineslo řadu problémů. Některá naše rozhodnutí nemusela být nejpříjemnější, ale s většinou klientů jsme vše projednali tak, aby změny nepociťovali jako újmu,“ zrekapituloval Kejla vývoj v letošním roce, na jehož začátku přišla televize Nova s výrazným navýšením cen a pro Primu to následně znamenalo zvýšený zájem inzerentů, na který reagovala také zdražením reklamy.

Část zadavatelů sice přesunula své aktivity na Primu a Barrandov, část ale nákup prostoru v televizích výrazně omezila a soustředila se na jiná média, v případě některých mezinárodních firem došlo k přesunům části budgetů do jiných regionů. Podle odhadů odborníků tak letos zmizelo z televizního trhu zhruba 600 milionů korun.

Autor: br
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!