Nydrle Digital se stal součástí Y&R Brands | E15.cz

Nydrle Digital se stal součástí Y&R Brands

Nydrle Digital se stal součástí Y&R Brands
Nydrle
• 

red

Agentura Nydrle Digital se stala součástí skupiny Y&R Brands. Světová reklamní skupina WPP, která je majitelem Young & Rubicam, koupila většinový podíl v české digitální agentuře.

„Agentura Nydrle Digital se začlenila mezi mezi další agentury v rámci Young & Rubicam brands. Podstatné je, že Nydrle neztrácí svojí identitu, prostě budeme spolupracovat na digitálních zakázkách,“ říká Executive Managing Director Young & Rubicam Prague Svatopluk Jírů. Podle jeho slov byly námluvy obou agentur dlouhodobý proces. „Pracovali jsme na tom přes rok,“ prozradil Jírů. Podle něj byla akvizice zavedené české společnosti pro Young & Rubicam výhodnější, než budování vlastní digitální divize na zelené louce.

I po vstupu silného investora si agentura Nydrle Digital zachová svoji identitu. Partnerství s globálním hráčem jí navíc může pomoci k dalšímu růstu. „Našim primárním cílem je expanze na zahraniční trhy. Pražská Young & Rubicam je v rámci své sítě centrem regionu střední a východní Evropy a to nám umožní být aktivní i jinde,“ říká Managing Partner Nydrle Digital Michal Nýdrle.

Propojení se silným hráčem povede i k výraznému zvýšení kapacity Nydrle Digital tak, aby byla schopná pokrýt celou poptávku Young & Rubicam v oblasti digitální tvorby. „Od ledna nás bude v agentuře 45, co do počtu lidí tak jsme největší digitální agentura u nás,“ dodává Nýdrle.

Spojením s Nydrle Digital se pro Young & Rubicam rovněž otevře prostor pro vstup její vlastní globální značky digitální komunikace VML. „Během příštího roku chceme v rámci Nydrle Digital v Praze značku VML otevřít jako digitální produkční hub s ambicí fungovat minimálně pro celý region střední a východní Evropy,“ dodal Svatopluk Jírů.

Agentura Nydrle Digital vznikla v roce 2004. Jejími společníky jsou Managing Partner Michal Nýdrle (80%), Creative Director Antonín Parma (10%) a Strategic Planner Jan Havaš (10%). Agentura se zameřuje na komunikační strategii, kreativitu, technologie, video produkce, mobilní marketing, sociální média, nákup a plánování on-line médií. V současnosti zaměstnává 45 zaměstnanců. Má pobočky v Praze a Bratislavě. V posledních dvou letech získala ceny Louskáček a Zlatá Pecka.

Agentura Young & Rubicam patří do skupiny WPP a je jednou z předních reklamních agentur na českém i mezinárodním trhu. Zaměřuje se na marketing, firemní komunikaci a reklamu, digitální a sociální média, direct marketing a budování identity značek. V roce 1923 ji v New Yorku jako malou reklamní agenturu založili John Orr Young a Raymond Rubicam. Dosud sídlí v původní budově. Za téměř devadesát let se stala přední světovou agenturou, součástí skupiny WPP je od roku 2000. Na českém trhu působí od roku 1991, získala řadu tuzemských ocenění, ale také stříbrného lva z Cannes.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!