Ogilvy & Mather vyhrála tendr Centra Černý Most | E15.cz

Ogilvy & Mather vyhrála tendr Centra Černý Most

Ogilvy & Mather vyhrála tendr Centra Černý Most
Jedno z největších v Česku. Společnost Unibail-Rodamco věří v další úspěch svého Centra Černý Most. Do léta 2013 plánuje přistavět 44 tisíc metrů čtverečních a lidem nabídnout celkem 163 obchodů. Velkou měrou sází také na rozšíření zábavy a služeb. Slibuje, že na okraj metropole přitáhne i exkluzivní značky
• 
ZDROJ: Vizualizace crestcom

red

Reklamní agentura Ogilvy & Mather uspěla ve výběrovém řízení na komunikaci Centra Černý Most, vyhlášeném společností Unibail-Rodamco. Ta pozitivně ohodnotila strategickou i kreativní stránku nabídky. Spolupráce by měla být zahájena už během března a bude pokračovat až do roku 2013.

Cílem letošní kampaně je především posílit vztah se zákazníky, udržet si jejich loajalitu a představit plány nového Centra Černý Most, jež bude dokončeno a otevřeno na jaře 2013. „Hledali jsme agenturu, která bude nejen kreativní, ale bude nám také schopným strategickým partnerem,“ zdůvodňuje výběr agentury Lenka Dvořáková, marketingová manažerka Unibail-Rodamco, největší evropské společnosti investující do komerčních nemovitostí, jež má v portfoliu rovněž Centrum Chodov nebo Arkády Pankrác.

„Výběrové řízení na novou reklamní agenturu pro nás bylo klíčové nejen pro letošní, ale hlavně příští rok, kdy budeme otevírat nové regionální nákupní centrum, které zákazníkům nabídne na ploše více než 82 000 m2 přes 160 maloobchodních jednotek, zábavní zóny, prostory pro pořádání akcí i možnosti relaxace a zábavy,“ potvrdila důležitost tendru Zdeňka Jakšić, ředitelka Centra Černý Most.

Letošní část kampaně bude v prvé řadě taktická. V příštím roce bude klást Centrum Černý Most větší důraz na image. Mediamix zahrne outdoor, rádia a internet, doplní je PR, promotion a eventy.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!