Okay získává cenu za prznění Vánoc | E15.cz

Okay získává cenu za prznění Vánoc

Okay získává cenu za prznění Vánoc
Okay Elektrospotřebiče získáváají anticenu Zarach 2012
• 
12. února 2013 • 12:22
Profesní sdružení reklamních tvůrců Creative Copywriters Club (CCC) udělilo „ocenění“ Zarach 2012, cenu za největší nepochopení českých vánočních tradic. Za svou loňskou vánoční kampaň ji získal zadavatel Okay Elektrospotřebiče.

„Hlasující členové měli ve společnosti Okay Elektrospotřebiče jednoznačného laureáta na cenu, což je současně dobrá zpráva, protože používání Santa Clause nebo červené čepice jako vizualizace Ježíška je v posledních letech výrazně na ústupu,“ uvádí ve své zprávě CCC.

Udělení ceny Zarach 2012 završuje loňskou kampaň CCC proti domestikaci Santa Clause v českých vánočních tradicích:

Mezi držitele anticeny z minulých let patří například řetězec Billa (2011) za Santovy čepice šířené prostřednictvím deníku Blesk jako suplement nebo OC Letňany (2006) za interní výzdobu centra. U tohoto držitele ceny však členové jednohlasně ocenili loňskou výzdobu představující vánoční tradice v různých koutech světa, pochopitelně s důrazem na tradice u nás v Česku.

Nové Debilní kecy směrují na portál s jazykovými kurzy

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!