Osobností direct marketingu je Evžen Drtina z agentury Wunderman | E15.cz

Osobností direct marketingu je Evžen Drtina z agentury Wunderman

Osobností direct marketingu je Evžen Drtina z agentury Wunderman
Evžen Drtina
• 

red

Letošní Osobností českého direct marketingu se stal generální ředitel agentury Wunderman Evžen Drtina. Vyhlašovatel soutěže, Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ), mu ocenění předal na konferenci Call centra 2011.

Odborná porota vítěze vybrala z pětice finalistů. „Do pozice Osobnost českého direct marketingu, tedy do pomyslné síně slávy, se ADMAZ snaží postupně vybírat takové osobnosti, které se významnou měrou zasloužily o rozvoj českého přímého marketingu,“ řekl ředitel asociace Tomáš Hájek. Ten si na vítězi cení hlavně jeho systematické mravenčí práce při budování úspěšné agentury s kvalitním týmem lidí.

Evžen Drtina při předání ceny uvedl, že si ocenění velmi váží a má z něj radost. „Člověka vždy potěší, když se ukáže, že něco, čemu se intenzivně věnoval posledních 13 let, možná nedělal úplně špatně,“ poznamenal direkt marketér roku 2011.

Letošní vítěz Evžen Drtina (41 let) je absolventem ČVUT (fakulty elektrotechnické). Po absolvování vysoké školy pracoval na straně klienta jako technický konzultant, lektor a prodejní ředitel. Do komunikační oblasti vstoupil v roce 1993 díky reklamní agentuře Young and Rubicam, kde zastával pozici Client Service Director. V roce 1999 se stal generálním ředitelem agentury Wunderman, zaměřené na direct marketing a CRM, kde pracuje dodnes. Věnuje se aktivně propagaci direkt marketingu a CRM a z něj vyplývajícího způsobu přemýšlení o zákaznících a komunikaci s nimi. Publikuje, přednáší na VŠE, CMC Čelákovice a dalších místech. V roce 2009 získal „malého delfína“ v rámci soutěže Marketér roku.

Před dvěma lety, v prvním ročníku byl do directmarketingové síně slávy uveden Luboš Beniak (Reader´s Digest), loni Jan Dvořák (IMP, Kosmetika Fleur de Santé). Protože se direct marketing vyvíjí a posunuje od klasické reklamní nabídky v papírové podobě distribuované poštou k digitální, šířené často online, je okruh výběru osobností relativně velmi široký a zahrnuje obory od kreativního přímého a interaktivního marketingu, přes poštovní služby, lettershopy, databázový a věrnostní marketing, call centra, internetový a mobilní marketing až po zásilkový a internetový obchod. „Nicméně i zde je prostor otevřený. Do budoucna si klidně dovedu představit, že se vítězem stane osobnost, která se direct marketingu dlouhodobě úspěšně věnuje v nějaké společnosti ze zcela jiného oboru, například v bance,“ řekl ředitel ADMAZ Tomáš Hájek.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!