PayPal posiluje před Vánoci partnerstvím s portálem Shopify | E15.cz

PayPal posiluje před Vánoci partnerstvím s portálem Shopify

PayPal posiluje před Vánoci partnerstvím s portálem Shopify
Platba online je dnes zcela bezpečná
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Petr Novotný

Platební portál PayPal a cloudová multikanálová obchodní platforma Shopify navržená pro malé a střední firmy navázaly spolupráci a připravily se tak na vánoční nákupní horečku.

Pokud mohou loňské vánoční prodejní výsledky sloužit jako měřítko, pak jsou svátky ideální příležitostí k lepší optimalizaci online obchodů. Podle americké National Retail Federation (Národní maloobchodní federace) vzrostl loni světový vánoční prodej mimo kamenné prodejny o 6,8 procent na 101,9 miliardy dolarů.

Nové partnerství obou společností se zaměřuje hlavně na čtyři oblasti, kde společnosti PayPal a Shopify poskytují online obchodníkům důležité rady. Využitím služby společností PayPal a Shopify provozovatelé e-shopů získají rady, jak připravit své online obchody na mobilní zákazníky: zjistí hlavně, jak orientovat návrh zboží a služeb a plánování celého nákupního procesu z pohledu mobilního zákazníka. Jedná se zde o odstranění nutnosti zadávat uživatelské jméno, heslo a další informace, které mohou představovat překážku v nákupu.

Druhá oblast, kde radí PayPal a Shopify majitelům e-shopů, je bezpečnost. Při nakupování online a na mobilních zařízeních během svátků zákazníci očekávají, že jejich osobní údaje zůstanou v bezpečí. Díky partnerství firmy Shopify se společností PayPal prodejci vědí, že svým zákazníkům mohou nabídnout špičkovou ochranu, která kryje plnou nákupní cenu zboží a jakékoli původní náklady na dodání, pokud není s objednávkou něco v pořádku.

internetové obchody, nakupování, e-shopy, platební kartainternetové obchody, nakupování, e-shopy, platební kartaAutor:

Třetí oblast se soustředí na jednodušší úhradu nákupu. Každý, kdo provozuje online obchod, ví, že „opuštěný nákupní košík“ patří mezi běžné problémy a vede k nižší míře konverze. Co se týká plateb, pak pohodlí patří mezi nejdůležitější faktory vyšší míry konverze. Pokud nutnost okamžité platby zákazníky odrazuje od nakupování, zvažte možnost nabídnout splátky: malé obchody, které na svůj web umístily reklamní bannery na splátkové služby, hlásí zvýšení prodeje až o 18 procent. Obchodníci by se také měli zamyslet nad tím, jestli zákazníci skutečně musí na konci nákupu zadávat číslo platební karty a další související údaje (jako dodací a fakturační adresa). Uložené platební informace jsou důvodem, proč transakce zpracovávané přes PayPal dosahují o 70 procent vyšší míry konverze, než je tomu v případě, když nabídnete platbu pouze kreditní kartou.

Čtvrtá oblast je možnost volby a flexibilita v rámci jediného předplatného. Mnozí spotřebitelé se v období vánočních nákupů potýkají s nedostatkem času, a nakupování dárků pro ně proto může být stresující. Možnosti jako „Nákup online, vrácení v prodejně“ (Buy Online, Return in Store – BORIS) nebo „Nákup online, vyzvednutí v prodejně“ (Buy Online, Pick up In Store – BOPIS) dávají zákazníkům větší flexibilitu pro zakoupení a případné vrácení dárků a zohledňují jejich specifické potřeby. Zhruba 88 procent ze 100 nejvýznamnějších maloobchodníků v USA začalo tyto možnosti poskytovat, což samozřejmě vede k tomu, že nakupující je následně očekávají i od menších prodejců.

I když možnosti BORIS a BOPIS mohou představovat výzvy z hlediska řízení dodavatelského řetězce (protože objednávky mohou být vyřizovány z různých skladů), flexibilita ve vašich skladových systémech je nezbytným předpokladem k úspěšnému škálování.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!