Peníze a marketing pro český film | E15.cz

Peníze a marketing pro český film

Peníze a marketing pro český film
Z tiskové konference o podpoře českého filmu
• 

Aleš Hudský

Česká televize, RWE, Barrandov Studio a jejich Filmová nadace uzavřely na 47. ročníku mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech dohodu o podpoře českého filmu.

Od roku 2013 budou společně realizovat koprodukční filmové projekty, marketingové aktivity, podporu studentských filmů a budou efektivněji využívat nadací oceněných scénářů. Jak uvedl generální ředitel ČT Petr Dvořák, „jsme připraveni spolu s partnery aktivně vyhledávat synergie a nové způsoby efektivní podpory českého filmu včetně komunikační a marketingové“. Smluvní propojení ČT se subjekty Filmové nadace RWE a Barrandov Studio by mělo posílit synergickou spolupráci dlouhodobých partnerů českého filmu.

Česká televize také v Karlových Varech představila svůj nový útvar pro koprodukce hraných filmů ve složení Helena Uldrichová, Tomáš Baldýnský a Jaroslav Sedláček. Tito renomovaní kreativní producenti (Baldýnský stál za Comebackem a Okresním přeborem, úspěšnými pořady a filmem Novy, Sedláček dramaturgoval film Vrásky z lásky, Uldrichová přivedla Barrandov Studio do projektu Želary nominovaného na Oscara) by měli být zárukou vzniku moderních formátů pro kina a později i obrazovky ČT.

Autor: Aleš Hudský
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!