Platforma Mindtravellers propojí kreativce | E15.cz

Platforma Mindtravellers propojí kreativce

Platforma Mindtravellers propojí kreativce
Platforma Mindtravellers od agentury Nydrle a časopisu Soffa
• 
ZDROJ: Kindred Group
17. června 2016 • 14:18
Agentura Nydrle a lifestylový magazín Soffa spouštějí globální platformu Mindtravellers propojující kreativní jedince z různých oborů se zadavateli reklamy. Značky budou moci díky ní ve svých kampaních využít služby talentovaných umělců z celého světa, a obohatit tak svoji komunikaci.

Platforma Mindtravellers.net je internetová databáze ilustrátorů, fotografů, grafiků, animátorů a textařů, která vznikla s cílem zprostředkovat jejich služby pro práci na reklamních kampaních a dalších komerčních projektech. Nově spuštěný web obsahuje interaktivní mapu světa s profily jednotlivých umělců, v níž je aktuálně 28 tvůrců z 10 zemí světa, mimo jiné z Velké Británie, Německa, Polska, Francie a USA.

„S nárůstem digitální komunikace jsme se všichni stali součástí jednoho komunikačního světa, všichni jsme ,travellers‘ na síti. Platforma Mindtravellers nám nabízí široké možnosti výběru jak ze zajímavých výtvarných technik nebo neotřelých nápadů, tak ze zkušeností kreativních tvůrců z celého světa. Každý z nich má svůj jedinečný rukopis, který obohatí komunikaci kterékoli značky a pomůže vyprávět její originální příběh,” shrnuje přínos nového projektu kreativní ředitel agentury Nydrle Roman Čihalík.

Platforma Mindtravellers od agentury Nydrle a časopisu SoffaPlatforma Mindtravellers od agentury Nydrle a časopisu SoffaAutor: Kindred Group

Kreativní přetlak

Mindtravellers je společným projektem agentury Nydrle ze skupiny Kindred Group a lifestylového magazínu Soffa, s nímž část „mindtravellerů“ už průběžně spolupracuje na tvorbě obsahu. Někteří z nich se zde už také uplatnili při zpracování komerčních prezentací pro inzerenty, například značky Volvo či IKEA.

„Projekt Mindtravellers vznikl původně okolo kreativců, kteří se přirozeně sdružují kolem magazínu Soffa. Zakládáme si na originálním obsahu a pravidelně spolupracujeme s externisty, což dělá ze Soffa skvělou platformu pro umělce, designéry, ilustrátory, fotografy, spisovatele a jiné tvůrčí profese. Náš e-mail je neustále zahlcený různými ,submissions‘ od kreativců z celého světa, které ale z kapacitních důvodů nemůžeme plně využít, což mi přišlo jako škoda. Spojila jsem se proto s Nydrle a dali dohromady tento projekt,“ doplňuje Adéla Kudrnová, šéfredaktorka Soffa.

Autor: Petr Novotný, Strategie
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!