Předvolební spoty bodují na YouTube. Mají desítky tisíc zhlédnutí | E15.cz

Předvolební spoty bodují na YouTube. Mají desítky tisíc zhlédnutí

Předvolební spoty bodují na YouTube. Mají desítky tisíc zhlédnutí
Předvolební kampaně politických stran mají od pondělí 14. října ze zákona vyhrazené místo ve veřejnoprávní televizi a rozhlasu
• 
14. října 2013 • 18:57
Předvolební kampaně politických stran mají od pondělí 14. října ze zákona vyhrazené místo ve veřejnoprávní televizi a rozhlasu. Každé z těchto médií jim poskytne 14 hodin svého vysílacího času. Prakticky neomezený prostor ale dává internet a většina politiků si to uvědomuje. Až na malé výjimky si můžete předvolební spoty bez problému najít na YouTube a přehrávat je až do omrzení.

Oficiální spot ČSSD se na YouTube objevil už v pátek 11. října. Od té doby ho zhlédlo více než tři tisíce lidí. Strana i v televizi logicky navazuje na koncept, který započala v OOH, tisku a na internetu, její šéf Bohuslav Sobotka slibuje, že jeho strana prosadí dobře fungující stát. A při tom osamoceně brouzdá krajinou:

Spot hnutí Ano určený pro vysílání v České televizi byl na YouTube umístěn v neděli 13. října a za jediný den ho zhlédlo deset tisíc lidí. Babišovi, který už má první zkušenosti s účinkováním v televizní reklamě za sebou, dělá na dětském hřišti společnost herec profesionál – Martin Stropnický:

TOP 09 pokračuje v bondovské linii druhé části kampaně. Spot s názvem Dnes neodjížděj! se na YouTube objevil 12. října a za dva dny má 19 tisíc zhlédnutí. Hlavní roli v akčním kousku shrábnul předseda strany, ale bez povšimnutí diskutérů pod videem nezůstal ani křečovitý úsměv Miroslava Kalouska, který si s ostatními spolustraníky zahrál křoví:

KDU-ČSL zveřejnila svůj předvolební spot nejdříve ze všech stran s ambicí dostat se nad pětiprocentní hranici. Minutová verze se na YouTube objevila už 20. září a od té doby ji zhlédlo více než 21 tisíc lidí. Spotu dominuje v prvních vteřinách obří logo KDU-ČSL (další prvenství, které už těžko někdo překoná), v závěru se vrací ke slunečnicím, které kampani dominují:

Zemanovci vsadili na klasiku, svá předvolební hesla vkládají do úst voličům. Video bylo zveřejněno 1. října a zatím ho zhlédlo více než patnáct tisíc lidí. Diskutéry pod spotem nejvíc rozčiluje heslo Zastavili jsme Kalouska a fakt, že protagonista v policejní uniformě nemá odznak se služebním číslem:

Předvolební video KSČM na YouTube nehledejte. Spot je ke stažení na webových stránkách strany, ale jedná se jen o textové prohlášení, že KSČM místo výroby volebního spotu podpořila akce pro děti a mládež. Během třiceti sekund se slogan S lidmi pro lidi dokonce několikrát zavlní. Na rozdíl od KSČM má ODS funkční YouTube kanál, ale oficiální předvolební video na něj z neznámých důvodů zatím neumístila.

Předvolební video KSČM na YouTube nehledejtePředvolební video KSČM na YouTube nehledejteAutor:

Autor: Jana Brassányová
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!