Prezident s ojetinou a scuk na Špilasu | E15.cz

Prezident s ojetinou a scuk na Špilasu

Prezident s ojetinou a scuk na Špilasu
Starobrno, z natáčení nového spotu
• 

Jaromír Hasoň

Bývalý prezident si z nabídky čtyř tisíc ojetých vozů autobazaru AAA vybral značku vozu Audi, značka piva Starobrno si pro svou kampaň vybrala parodii na společenský život v Brně.

Havel byl na návštěvě a dostal Audi

Zatímco sportovec Václav Klaus pózuje s lyžemi nebo zve na ženský basketbal, jeho předchůdce raději propaguje ojetiny. Aby nedošlo k mýlce, ojetinami jsou zde myšlena auta, ve kterých už někdo jezdil. Nicméně i Dagmar Havlová hraje v tomto příběhu zásadní roli. Původně totiž měla na billboardu AAA, který prozrazuje, že Havel občas chodí do bazaru na návštěvu, být první exdáma. Úplnou pravdou je, že autobazar zapůjčil Nadaci Dagmar a Václava Havlových Vize 97 vozidlo Audi. Jak moc je auto ojeté, jsme nezjistili. Každopádně přejeme pěkné charitativní svezení.

Zelení vydělávají kávou a časopisem

Kdysi nadějná politická štika zvaná Strana zelených zahájila kampaň za své znovuzrození. Na Senovážném náměstí v Praze straníci v čele s předsedou Ondřejem Liškou otevřeli kavárnu, jejíž název Sicily má zakrýt, že se má prostřednictvím prodané kávy naplnit momentálně prázdná stranická pokladna. Kavárnu provozuje volební manažer strany Tomáš Průša. Ten údajně z provozu podniku vyšetří do stranické pokladny až 40 tisíc měsíčně. Strana navíc začala vydávat časopis Zelený efekt, takže je na tom asi opravdu bledě.

S kémama na Špilas!

Kdepak Karlovy Vary, kdepak hudební festivaly! Nejvíc to přes léto žije (navzdory tomu, že má Strana zelených kavárnu v Praze) v Brně. Kdo to do letošního léta nevěděl, tomu už je to díky televiznímu spotu Starobrna jasné. Tedy na začátku, kdy jde chlap po poli a nad ním letí práškovací letadlo, to ještě moc jasné není, ale pak to přijde. Z podzemí vyjede v mraku zplodin výtahem dělník přímo na brněnskou dlažbu a už to valí s kémama na Špilas. Do toho hraje hodně hardrocková kapela a zpěvák Roman Dragoun tvrdí, že „je tu večer, už to začíná, Brno hučí jako turbína“. Když se dojde na Špilas, tak se zalomí palce s dalšíma kémama, dá se škopek a poslouchá se kapela se zpěvákem, který rozhodně Roman Dragoun není. Spot končí tím, že kapela dohraje a zpěvák, který rozhodně není Roman Dragoun, vyzdvihne vítězoslavně škopek Starobrna nad hlavu. Jako parodie zkrátka dokonalé. Jen je těžko říct, jestli onu reklamu zadavatel jako parodii myslel…

Co se dělo před vydáním

Na jedné ze závažnějších redakčních porad jsme si říkali, že by čtenář Strategie z našeho Overview chtěl mít také přehled o zásadních událostech, jež hýbaly českým mediálním světem těsně před vydáním našeho měsíčníku. To nejdůležitější jsme protentokrát vybírali ze serveru Novinky.cz. Článek nazvaný „Kočka štěkala jako pes, po přistižení začala hned zase mňoukat“ informuje o tom, že kočka štěkala jako pes, a když měla být natočena kamerou, začala mňoukat jako kočka. To vše se odehrálo v Moskvě. Daleko závažnější informací se nám pak zdál materiál s titulkem „Masna v tržnici SAPA: Střeva a krev v plastových lahvích a vedro“. Tento článek jsme ale brzy prokoukli jako nastrčené PR vietnamských prodejců masa z pražské Libuše. Další záhadou se pak ukázal být článek „Milionáři se chystají na Diamond Race s polonahými dívkami na kapotách“. Ještě pořád nevíme, jak ty holky na ty plechy přivážou. No a vůbec jsme si také nevěděli rady s článkem „Měsíční perioda patří k nejčastějším zabijákům vztahu“.

Autor: Jaromír Hasoň
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!