Pro Intersnack bude mediální plánování dál zajišťovat PHD | E15.cz

Pro Intersnack bude mediální plánování dál zajišťovat PHD

Pro Intersnack bude mediální plánování dál zajišťovat PHD
Intersnack uvádí Bohemia Farmářské
• 

rap

Intersnack si ve výběrovém řízení na mediální agenturu zvolila znovu PHD. Ta pro značky společnosti, mezi něž se řadí například Bohemia Chips, Chio, Pombär a Canto, zajišťuje mediální plánování a nákup médií již od roku 2011.

Výběrové řízení auditovala firma Ebiquity Germany, v České republice za asistence svého lokálního partnera FLEmedia. Součástí tendru byla příprava strategie portfolia značek a cenové podmínky. Tendru, který probíhal od února do července letošního roku ve 12 zemí, se kromě PHD z OMG zúčastnily také agentury sítí IPG, Aegis a WPP. Na ostatních trzích se o práci pro společnost postarají agentury Vizeum a Initiative. Intersnack loni podle monitoringu investoval v hrubých cenách do nákupu reklamy v médiích 163 milionů korun.

Autor: rap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!