Projekt ČP a AMI Communications Bezkola.cz vyhrál Českou cenu za PR | E15.cz

Projekt ČP a AMI Communications Bezkola.cz vyhrál Českou cenu za PR

Projekt ČP a AMI Communications Bezkola.cz vyhrál Českou cenu za PR
Bezkola.cz
• 

rap

Agentury AMI Communications a Ogilvy PR si z deváté České ceny za PR odnesli nejvíce prvních míst. Absolutním vítězem se pak stal projekt Bezkola.cz, který společně připravila Česká pojišťovna a AMI Communications.

Projekt Bez kola chtěl ukázat, že pouze deset procent lidí ví, že jejich kolo chrání pojištění. Zbylých 90 procent si podle průzkumu České pojišťovny vůbec neuvědomuje, že by kolo měli jakkoliv pojištěno. Publicita, která byla s projektem spojena, zahrnula jak elektronická, tak tištěná a on-line média a odnesla si z letošní České ceny za PR absolutní vítězství a dále pak také první místo v kategorii B2C a Finanční trh a finanční služby. Vedle toho byla AMI rovněž úspěšná s projektem Vím proč, který agentura připravila s firmou LMC pro Skupinu ČEZ. Vím proč byla soutěž o nejlepší fyzikální pokus, který se poté objevil na webových stránkách projektu.

Ogilvy PR na nejvyšších příčkách zabodovali hned se třemi svými projekty. V kategoriích Firemní komunikace a Státní správa, veřejný a neziskový sektor se jednalo opět o akci, jejímž cílem byla popularizace techniky a vědy, a to prostřednictvím náboru na VŠB – Technickou univerzitu v Ostravě. Součástí kampaně Zlepši si techniku byly nejen www stránky a další aktivity na sociálních sítích, ale i výstava „Svět vědy“, Science show“, prohlídka prostor školy a venkovní reklama. K dalším projektům, s nimiž agentura obsadila nejvyšší příčky, patří Guliverovy cesty pro easyJet Airline a Fitmin Pestaurace pro společnost Dibaq.

Mezi agenturami, které si tentokrát odnesly více prvních, jsou také Native PR s projektem Utrhněte si svoji příležitost a Bison & Rose s akcí Index očekávání firem pro ČSOB a Fiktivní tiskovou konferencí pro Telefónicu. Vedle agentur se dařilo i jiným subjektům. Byznys pro společnost obstál s První národní potravinovou sbírkou jednak v CSR a pak také jako Sólokapr. V kategorii Státní správa, veřejný a neziskový sektor si sbírka navíc odnesla třetí místo.

K dalším, kteří se letos radovali z vítězství, jsou agentury Bílý Medvěd, PR Konektor, Havas PR Prague, Taktiq a Generali Pojišťovna. Soutěž pořádá Asociace PR agentur.

Autor: rap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!