Prospěšná žihadla rozdána | E15.cz

Prospěšná žihadla rozdána

Prospěšná žihadla rozdána
Žihadlo 2014
• 
ZDROJ: archiv
21. listopadu 2014 • 00:00
Do letošního 8. ročníku soutěže o nejlepší veřejně prospěšnou kampaň Žihadlo roku bylo přihlášeno rekordních 112 kampaní vytvořených 68 neziskovými organizacemi z České a Slovenské republiky. Šest vítězných kampaní bylo oceněno na slavnostním večeru 20. listopadu v pražském kině Ponrepo křišťálovou trofejí Žihadla.

Nejlepší tištěnou reklamou byla zvolena kampaň „</mysli>“ organizace Gender Studies, o. p. s., která vznikla ve spolupráci se studiem Photon.

“ organizace Gender Studies" alt="2899494:normal690:true:true:true" width="690" height="408" />
“ organizace Gender Studies" alt="2899496:normal690:true:true:true" width="690" height="408" />

V kategorii televizní a kinospot zvítězil „Rok jinak“ Nadace Vodafone Česká republika, vytvořený ve spolupráci se společností McCann Erickson Prague.

Vítězem v kategorii internetová kampaň se stala kampaň „3 minuty stačí“ neziskové organizace Amnesty International Česká republika, o. s., která vznikla ve spolupráci s agenturou Havas Worldwide Prague.

Kampaň „3 minuty stačí“ neziskové organizace Amnesty International Česká republikaKampaň „3 minuty stačí“ neziskové organizace Amnesty International Česká republikaAutor: archiv

V kategorii rozhlasových spotů obhájil svoje loňské vítězství Nadační fond Českého rozhlasu s reklamním partnerem Publicis Prague, nově s kampaní „Autobusová Kavárna POTMĚ“. Svého favorita vybírala také veřejnost v online hlasování. Z šestnácti nominovaných kampaní získal nejvíce hlasů (celkem 2396) rozhlasový spot „Helppes – Super den“ obecně prospěšné společnosti Helppes – centra výcviku psů pro postižené o. p. s., která jej vytvořila ve spolupráci s agenturou Scholz & Friends Praha a která tak obhájila své loňské vítězství.

Dvojitá porce přihlášek

Vítěze v každé kategorii vybrala nezávislá odborná porota, která navíc letos udělila i speciální Cenu poroty. Získala ji slovenská nezisková organizace VIA IURIS, o. z., za kampaň „Za dobrú voľbu predsedu Najvyššieho súdu“, kterou vytvořila společně s agenturou SCR

„Počet přihlášených kampaní oproti minulým ročníkům dramaticky stoupl, letos jsme hodnotili skoro dvakrát víc prací. Zejména kategorie internetová kampaň se významně rozrostla nejen co do počtu, ale také do rozmanitosti, kterou internet a sociální sítě nabízejí. Přihlašovatelé se s nimi konečně nebojí kreativně pracovat,“ říká člen poroty Václav Sochor ze společnosti Bison & Rose.

Žihadlo 2014Žihadlo 2014Autor: archiv
V soutěži Žihadlo roku nejsou oceňovány pouze neziskové organizace, ale také spolupracující reklamní agentury. Ocenění jejich společné práce v podobě nejlepších kampaní se letos odehrálo 20. listopadu 2014 v prostorách kina Ponrepo v Praze.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!