Soukup zahájil cenovou válku proti deníkům | E15.cz

Soukup zahájil cenovou válku proti deníkům

Soukup zahájil cenovou válku proti deníkům
Jaromír Soukup
• 
7. ledna 2013 • 09:42
Majitel mediální skupiny Médea a vydavatel časopisů Týden, Instinkt, Sedmička, Popcorn a TopDívky František Soukup zahájil tažení proti tištěné konkurenci. Časopis Týden zlevnil na 30 korun a na Nově rozjel televizní kampaň s mottem „Nečtěte deníky, už je nepotřebujete!“.

Soukup rozvíjí své vydavatelské aktivity pod hlavičku společnosti Empresa Media. Podle Mediaprojektu měl Týden ve druhém a třetím čtvrtletí 2012 průměrný prodaný náklad 42 793 výtisků. Pohybuje se tak ve stejné kategorii, jako deníky Sport (46 506 výtisků), Lidové noviny (42 640 výtisků) a Hospodářské noviny (39 328 výtisků).

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!