Strategie: Nejlépe hodnocenou únorovou reklamou je Magnesia | E15.cz

Strategie: Nejlépe hodnocenou únorovou reklamou je Magnesia

Strategie: Nejlépe hodnocenou únorovou reklamou je Magnesia
Magnesia
• 

br

Spojení Českých lvů a Magnesie v televizním spotu s Pavlem Liškou a Ivanou Chýlkovou získalo v rámci hodnocení reklamy za únor, které pořádal časopis Strategie, nejvyšší bodové hodnocení.

Deset zástupců agentur a zadavatelů hodnotilo výběry sestavené z televizních, venkovních a internetových kampaní nasazených během února. Absolutně nejvíc bodů mimo jednotlivé kategorie získal spot Karlovarských minerálních vod, ve kterém Čeští lvi, konkrétně Ivana Chýlková a Pavel Liška, preferují Magnesii. Koncept kampaně vytvořila reklamní agentura Arnold Milano, produkci obstarala společnost Lucky Man Films a režie se ujal David Ondříček.

Deset zástupců agentur, zadavatelů a médií vytvořilo žebříčky únorových kampaníDeset zástupců agentur, zadavatelů a médií vytvořilo žebříčky únorových kampaníAutor:

V televizní kategorii se v těsném závěsu za vítěznou Magnesii zařadil T-Mobile se spotem Strnad a Skokan z dílny agentury Saatchi & Saatchi. Třetí místo patří značce Babiččina volba a spotu, který pro společnost Unimills vytvořila agentura WMC/Grey. Jeden z porotců, ředitel Rádia Impuls Jiří Hrabák, jmenovitě pochválil kampaně, které obsadily páté až sedmé místo: „Staropramen normálně nepiju, ale teď jsem na něj dostal chuť. Ford se svým příběhem získává lidský rozměr a u spotu Wüstenrot jsem se konečně zasmál.“

Podívejte se na tři nejlíp ohodnocené televizní spoty:

V kategorii OOH obsadila první místo Milka z dílny Saatchi & Saatchi, o druhé a třetí místo se dělí Wüstenrot se speciálně upravenými zastávkami MHD (Scholz & Friends) a značka Sedlčanský (pro Povltavské mlékárny připravilo studio Fiala & Šebek). „Milka dokázala naplno využít možnosti média a svým zpracováním zaujala, což se, bohužel, nedá říct o zbytku,“ říká na adresu venkovních kampaní Account Director agentury Ogilvy & Mather Martin Petrásek.

MilkaMilkaAutor:

Mezi únorovými bannery po spočítání výsledků nejlépe dopadl T-Mobile s nabídkou „Přifoukni si Vojtu“. Internetovou část kampaně z posilovny pro T-Mobile vytvořila agentura Symbio. „T-Mobile s Vojtou Kotkem je celkem vtipný, dobře doplňuje jejich televizní spoty,“ okomentovala vítěze na internetu ředitelka komunikace Českého Aeroholdingu Michaela Lagronová.

WüstenrotWüstenrotAutor:

Na hodnocení únorových kampaní se sešli: Jan Čížek, Strategic Consulting, majitel, Sergej Denisov, Changhong, Marketing Specialist, Radka Entlichová, BigMedia, obchodní manažer, Jiří Hrabák, Rádio Impuls, ředitel, Jakub Kolařík, Euro RSCG, Art Director, Michaela Lagronová, Český Aeroholding, ředitelka komunikace, Lucia Liptáková, BigMedia, obchodní manažer, Martin Petrásek, Ogilvy & Mather, Account Director, Michal Pitucha, Volksbank, Customer Insight & Research Specialist a Oliver Sinay, Onyx Advertising, Client Service Director.

Hodnocení reklamy pořádá Strategie každý měsíc. Kompletní žebříčky únorových kampaní, včetně informací o těch nejúspěšnějších, najdete ve Strategii číslo 4, která vychází 19. dubna.

Autor: br
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!