Strategie: Propadákem hodnocení reklamy je Semtex | E15.cz

Strategie: Propadákem hodnocení reklamy je Semtex

Strategie: Propadákem hodnocení reklamy je Semtex
Semtex uvádí Dádu jako královnu pinčesu
• 

Jana Brassányová

Mezi spoty, které se na televizních obrazovkách objevily během července, dopadly nejlépe Air Bank, Coca-Cola a Heinz. V hodnocení reklamy, které časopis pořádá pravidelně každý měsíc, se tentokrát nevedlo Aholdu s novým konceptem „vedoucí prodejny“ a Kofole se spotem na Semtex.

Vítězným spotem našeho hodnocení je Air Bank, což není nic neobvyklého. Tenhle zadavatel ve Strategii boduje pravidelně, i když složení poroty je pokaždé jiné. Červencové kampaně hodnotili Katarina Grossmann (Lowe Praha, Art Director), Ondřej Hlásek (Saatchi & Saatchi, Acount Director), David Kolář (freelancer, marketing & business consultant), Tomáš Kubík (Škoda Auto, tiskový mluvčí) a Naďa Šeráková (MetLife pojišťovna, ředitelka firemní komunikace).

Podívejte se na vítězný spot z dílny agentury Mather Advertures:

Vedle Air Bank porotce zaujal ještě spot na kečup Heinz, jeho koncept vznikl v Kanadě a pro náš trh byl adaptován:

Na opačném konci úspěšnosti se tentokrát ocitly Ahold a Kofola. Hodnoceno bylo jako vždy třicet vybraných spotů a na tyto zadavatele zbylo 29. a 30. místo. Specielně Kofola a její kampaň na Semtex s Dádou Patrasovou vyvolala u porotců řadu reakcí: „Nechce se mi ani věřit, že takovou věc jako Semtex někdo pustil do éteru. Je to ukázka toho, kam až se dá klesnout,“ míní Katarina Grossmann z Lowe Praha. „Kam míří Kofola se Semtexem v podání Dády, to opravdu nevím,“ pochybuje o kampani freelancer David Kolář a přidává se i Ondřej Hlásek ze Saatchi & Saatchi: „Semtex se toho vůbec nebál, tak jen doufám, že nepřijde o své zákazníky.“

Nápad na spot pro Semtex s Dádou Patrasovou vznikl v kreativním studiu Yinachi:

29. místo a vedoucí prodejny Albert. Reklamní agenturou Aholdu je TBWA\Praha:

Kompletní žebříček červencové reklamy najdete v zářijovém čísle Strategie, které vychází 19. 9. Kromě televizních spotů jsme se věnovali i internetovým bannerům, kde byla nejúspěšnější Kooperativa pojišťovna a nejhůře dopadl výrobce střešních oken a půdních schodů Fakro.

Autor: Jana Brassányová
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!