Taxi: nový hráč české reklamy v barvách WPP | E15.cz

Taxi: nový hráč české reklamy v barvách WPP

Taxi: nový hráč české reklamy v barvách WPP
Managing directorka Taxi Praha Barbora Bobková
• 
22. března 2013 • 16:45
Na český reklamní trh vstupuje v těchto dnech nový subjekt, agentura Taxi Praha. Jedná se o pobočku stejnojmenné kanadské agentury patřící do skupiny WPP. Jejím prvním klientem bude od dubna GE Money Bank.

„Agentura Taxi Praha má ambici konkurovat kreativním butikům, ale zároveň má výhodu podpory WPP a své minisítě. Spoustě středních či menších klientů se zdají tradiční reklamní agentury velké, často neflexibilní, a tyto klienty by právě nabídka Taxi mohla oslovit,“ říká CEO Y&R pro střední a východní Evropu Petr Havlíček.

Vedení agentury se ujme Barbora Bobková, která byla poslední tři roky account directorkou Team Red, na post strategic planner nastoupí Jakub Kočí. Ten momentálně působí na volné noze, dříve strategicky plánoval v Ogilvy. Tajemstvím je zatím vedení kreativního týmu. „Kreativu povede tandem působící v současnosti na Slovensku. Jsou to kreativní superstars, ale jejich jména zatím nemohu uvést, bude to možné v řádu jednoho až dvou týdnů,“ říká Havlíček, který je v současné době jako jediný pověřen za nově vznikající agenturu komunikovat.

Strategic planner Taxi Praha Jakub KočíStrategic planner Taxi Praha Jakub KočíAutor:

Petr Havlíček vysvětluje, že tato role souvisí s jeho regionálními úkoly v rámci WPP, kam mimo jiné spadá i Young & Rubicam. „O založení pražské Taxi se začalo mluvit před pár měsíci a já byl pověřen tento launch zvážit. V té době přišlo pozvání do tendru GE, takže jsem dal dohromady několik talentovaných lidí od nás (podotýkám, že se nejednalo o nikoho z Young & Rubicam) i ze zahraničí, a ti se výběrového řízení úspěšně zúčastnili.“

Vznik Taxi Praha, jejímž vlastníkem bude WPP, by měl být dovršen v řádu týdnů, zatím ji není možné najít ani v obchodním rejstříku. Havlíček mluví o „skrzlinkové“ agentuře či jako o agentuře, která se bude „omotávat“ kolem klienta. Půjde o osmého člena světové sítě Taxi, jehož výhodou bude podle Havlíčka právě podpora ze strany WPP a propojení se sítí, což se prý projevilo už při tendru GE Money Bank.

Autor: Jana Brassányová
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!