Téměř 40 procent podnikatelů nemá webové stránky | E15.cz

Téměř 40 procent podnikatelů nemá webové stránky

Téměř 40 procent podnikatelů nemá webové stránky
ilustrační fotografie
• 
ZDROJ: Profimedia.cz
28. března 2013 • 16:02
Vyhledat si údaje o nějaké firmě na internetu dnes považujeme za naprostou samozřejmost. Průzkum serveru Firmy.cz však ukazuje, že téměř 40 procent podnikatelů stále nemá své webové stránky.

Z interních statistik serveru Firmy.cz vyplývá, že do vlastních webových stránek nejméně investují obory zabývající se zdravotnickými službami (69 % z nich nemá své internetové stránky), prodejci potravin (68 %) a společnosti zabývající se službami pro dům, byt a zahradu (56 %).

„Zajímavostí je, že firmy, u kterých bychom čekali veliký boj o zákazníka, a tím pádem i využití nejrůznějších komunikačních kanálů, nemají své vlastní webové stránky. Mezi ně patří restaurační a pohostinské služby, kde internetové stránky nemá 42 % z nich a malé zastoupení podnikatelů bez webové prezentace nás překvapilo i u právních služeb (56 % bez vlastních internetových stránek) a dopravy-přepravy (50 % bez vlastních internetových stránek),“ komentoval výsledky manažer produktového týmu serveru Firmy.cz. Martin Fuks.

Internetová Kasa v dubnu spustí věrnostní program

Obecně méně možnosti prezentace na internetu využívají obory, které ke své reklamě používají své spokojené zákazníky. Mezi ně patří hlavně řemeslníci, kteří internetu nevěnují příliš pozornost. Často je odrazuje složitost a nákladnost zřízení i jednoduchých webových stránek. Naopak největší snahu získat internetového zákazníka mají prodejci vybavení a techniky pro firmy (80 % z nich má vlastní webové stránky), prodejci sportovních potřeb (84 %), ale například i prodejci erotického zboží (90 %).

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!