Tlačenice nejlepších reklamních herců eskaluje | E15.cz

Tlačenice nejlepších reklamních herců eskaluje

Tlačenice nejlepších reklamních herců eskaluje
Ivan Trojan v reklamě
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Filip Votava

20. ročník reklamního klání Prima Zlatá pecka oživí nová disciplína. Soutěží se o titul nejoblíbenější herec/herečka v reklamě a my známe průběžné výsledky.

Dvacátý ročník nejstarší soutěže kreativity v reklamě Prima Zlatá pecka 2014 letos přináší zajímavé oživení v podobě hlasování „O nejoblíbenějšího herce/herečku v reklamě“. V průběžném pořadí se nejvýše umisťují herci Jiří Vyorálek, Ivan Trojan, Jakub Kohák a Boleslav Polívka, kteří hráli v TV reklamních spotech pro Vodafone a T-Mobile. Do silné pětky se vklínil ještě Ondřej Brzobohatý za spot Vína z Moravy, vína z Čech.

Čelo žebříčku agentur zatím okupují McCann-Erickson Prague, Saatchi & Saatchi Prague z holdingu Lion Communications, Comtech Group, Aegis Media Central Serviceas a Petronius CZ/OMD Czech.

Ivan Trojan je horký favorit, jeho výkon je pecka i bez případného ocenění

Dosud se do veřejného hlasování zapojilo přes 11 tisíc lidí. Své favority v soutěži, jejímž partnerem je i časopis Strategie, může každý podpořit do 18. února do 18:00 hodin na stránkách http://youbo.iprima.cz/primazlatapecka/.

Vítězové převezmou ceny na slavnostním galavečeru Prima Zlatá pecka 2014, který se uskuteční 25. února v klubu Lávka a který bude moderovat jeden z favoritů herecké soutěže Jakub Kohák.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!