Transcreation agentura Spectra chce pracovat pro celý svět | E15.cz

Transcreation agentura Spectra chce pracovat pro celý svět

Transcreation agentura Spectra chce pracovat pro celý svět
Spectra chce pracovat pro celý svět
• 
ZDROJ: archiv
17. srpna 2016 • 11:04
Pod křídly agentury Bistro patřící do skupiny Dentsu Aegis Network začíná fungovat transcreation agentura Spectra.

Jako odpověď na neustále rostoucí poptávku po lokalizaci mediálních a reklamních obsahů z jednoho centra napříč různorodými světovými trhy vznikla agentura Spectra.

Poptávka po transcreation službách je v současnosti stále na vzestupu přinejmenším ze dvou důvodů. Roste přirozený tlak na komunikaci v globálním měřítku, současně ale také na maximalizaci úspor takto vynaložených prostředků.

„Celý proces mezinárodních lokalizací prostřednictvím transcreation subjektu je podstatně efektivnější. Nedochází totiž k duplikování práce desítek a stovek agentur všech participujících zemí a klient tak šetří nemalé procento nákladů. K tomu je potřeba připočíst faktor času. V případě, kdy se veškerá komunikace odehrává na přímé ose klient-client service, ho na tak rozsáhlou věc, jakou je lokalizace kampaně do celého světa, potřebujete daleko, daleko méně,” říká na adresu transcreation oboru ředitel nové agentury Radim Kameník.

Logo transcreation agentury SpectraLogo transcreation agentury SpectraAutor: archiv

Kameník se v oboru transcreation pohybuje 7 let. Přichází z Havasu, kde jako onboarding & quality director spoluzakládal transcreation divizi, která nyní čítá na několik desítek lidí.

„Hlavním posláním Spectry je z jednoho centra maximálně efektivně adaptovat marketingovou a reklamní komunikaci v celosvětovém měřítku, a to napříč všemi jazyky a mediálními kanály. Rád bych vyzdvihl, že naším cílem je skutečně pracovat pro klienty z celého světa,” doplnil Kameník.

Spectra již začíná pracovat na zakázkách pro značky, jakými jsou Adidas či Philips a společně s Bistrem, pod jehož křídly vznikla, spolupracuje na projektech pro holandskou společnost LinxTelecom nebo MasterCard.

Autor: Filip Votava, Strategie
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!