V dubnu na internetu nejvíc proinzeroval Vodafone | E15.cz

V dubnu na internetu nejvíc proinzeroval Vodafone

V dubnu na internetu nejvíc proinzeroval Vodafone
admonitoring
• 

red

V dubnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 414 milionů korun. Meziměsíčně výdaje narostly o 5 %. Největším zadavatelem byla společnost Vodafone, která na internetu umístila inzerci v hodnotě 11,6 milionů korun.

Podle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v dubnu 2012 online reklamu v hodnotě 414 milionů korun. Meziměsíčně došlo k nárůstu výdajů o 5,15 %. Meziroční změna představovala dokonce 26 % (bezmála 86 milionů korun).

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevila společnost Vodafone, která v dubnu využila internetový reklamní prostor v hodnotě 11,6 milionů korun, display inzerci v jen o něco málo nižší hodnotě umístila společnost Air Bank. Třetí místo pak obsadila společnost Tchibo (9,5 milionů korun).

Čtěte také:
Hodnota inzertního prostoru v prvním čtvrtletí poklesla o dvě procenta

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!