V hledáčku médií byla nejčastěji Sazka | E15.cz

V hledáčku médií byla nejčastěji Sazka

V hledáčku médií byla nejčastěji Sazka
Sazka
• 
ZDROJ: Mediafax

Lucie Hrdličková

Podnikovým informacím v prvním pololetí roku 2011 dominovala Sazka. Zmínky o podniku zaujaly celkem 17 procent výpovědí. Středobodem zájmu se stala hlavně kontroverzní postava bývalého generálního ředitele Sazky Aleše Hušáka. Ačkoli se v průběhu pololetí zdálo, že Hušák není v těžkých chvílích podniku chtěným představitelem, odvolán byl až začátkem června 2011.

Z nejmedializovanějších TOP 20 podniků posledního pololetí získal nejpříznivější hodnocení Volkswagen. Podílely se na tom informace o růstu prodeje, pomohl i šéf koncernu Martin Winterkorn, který v anketě mezi německými manažery získal nejlepší hodnocení.

Mediálně se dařilo i české části koncernu. Škoda Auto se německé matce určitě vyplácí: ztrojnásobila čistý zisk a získala tak mezi podniky největší počet pozitivních výpovědí.

Naopak mezi nejhůře hodnocené podniky z TOP 20 se hned za Sazku zařadila konkurenční Toyota. Společnost zlobily plynové pedály, kvůli kterým v únoru opět svolala ke kontrole téměř 2,4 milionu automobilů. Kvůli nedostatku součástek musela navíc automobilka dočasně uzavřít továrny v Severní Americe. Domácí výrobu součástek zastavilo ničivé březnové zemětřesení.

Nejsledovanější firmy v denících (leden–červen)Nejsledovanější firmy v denících (leden–červen)Autor: Media Tenor

Autor: Lucie Hrdličková
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!