VCCP vyhrála tendr značky Amica | E15.cz

VCCP vyhrála tendr značky Amica

VCCP vyhrála tendr značky Amica
Trouba Zen od společnosti Amica oceněná Red Dot Design Award
• 
ZDROJ: archiv

Strategie

,

Petr Novotný

Z výběrového řízení na reklamní agenturu, které vyhlásil v červnu 2015 výrobce elektrospotřebičů Amica, vyšla vítězně pražská pobočka VCCP. Plánovaná kampaň je velmi ambiciózní, její náklady se budou pohybovat v řádech desítek milionů korun, je plánována prozatím pro český trh.

Užšího výběrového řízení se zúčastnily dvě agentury, VCCP Prague a Arc Worldwide.

„Obě agentury předvedly skvělý výkon a poskytly zajímavé koncepty a smysluplné návrhy exekuce. To, co odlišilo agenturu VCCP, byla v našich očích ,chemie‘. Přesvědčili jsme se, že máme před sebou tým složený z odborníků, se kterými se nám bude dobře spolupracovat,“ komentovala vítězství VCCP Marta Hudcová, Marketing and Communication Director Amiky.

Společnost Amica působí na světových trzích již přes 60 let, nicméně v nedávné době se začala výrazně zaměřovat na dynamicky se rozvíjející trhy – největším odběratelem kromě Polska je Německo a Rusko. Do jejího portfolia patří produkty značky Gram ve Skandinávii nebo ruské značky Hansa. V současnosti začíná směřovat i do Velké Británie, Španělska a Francie. Působí na Balkáně a dokonce i v Austrálii.

Mottem společnosti Amica je „Inteligentní styl“, představuje tedy produkty s chytrým řešením, nadstandardní výbavou a výjimečným designem. V roce 2012 to potvrdila i ziskem prestižního ocenění Red Dot Design Award: The best of the Best za troubu Zen.

VCCP Prague je součástí mikrosítě založené v Londýně v roce 2002 a má pobočky v Sydney, Berlíně, Madridu a Praze. Pražská pobočka bude slavit v březnu šesté narozeniny. Pod vedením Heleny de la Barre a Dejana Štajnbergera spolupracuje agentura s klienty jako Sazka, Heineken, MND, Stock nebo SOS Dětské vesničky.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!