Velčovský připravil desítku lahví pro Prazdroj | E15.cz

Velčovský připravil desítku lahví pro Prazdroj

Velčovský připravil desítku lahví pro Prazdroj
Skica aukčních lahví pro Plzeňský Prazdroj od Maxima Velčovského
• 
ZDROJ: archiv AMI
18. listopadu 2016 • 10:07

Veřejnost bude mít letos už popáté možnost vydražit si limitovanou edici deseti kusů jedinečných designových pivních lahví Pilsner Urquell. Pro tradiční předvánoční online aukci plzeňského pivovaru je navrhl slavný český designér Maxim Velčovský. 

Prazdroj pokračuje v charitativní dražbě jedinečných pivních lahví, jejichž výtěžek poputuje stejně jako v předchozích ročnících do Centra Paraple pomáhajícímu lidem s poškozením míchy.

„Snažil jsem se ve skle zhmotnit ty nejznámější symboly slavného plzeňského piva – jeho tradiční pečeť a hlavně historickou plzeňskou bránu, kterou musí projet každá várka piva opouštějící pivovar, ať už míří kamkoliv po Česku nebo do světa. Víc ke vzhledu lahví ještě zatím neprozradím,“ říká Velčovský.

Návrh lahví je už hotový, vyrobeny budou ve druhé půlce listopadu. Charitativní online dražba pivních lahví se uskuteční ve čtvrtek 15. prosince.

Rony Plesl navrhl sklo pro Krušovice

„Tradici pomáhat potřebným v předvánoční době začali v našem pivovaru už jeho zakladatelé, plzeňští právováreční měšťané ve 40. letech 19. století. Tento dobrý zvyk uchovaly všechny generace sládků a zaměstnanců pivovarů. My jsme se před pěti lety rozhodli uspořádat dražbu uměleckých pivních lahví a výše výtěžku určeného pro Centrum Paraple nás všechny příjemně překvapila. Stala se z toho tradice, a tak jsme do Paraplete poslali již více než tři miliony korun,“ vysvětluje Stanislav Pekárek, brand manažer značky Pilsner Urquell.

Vydražené prostředky pokryjí Centru Paraple primárně část provozních nákladů, pomohou však také třeba s nákupem nového vybavení.

Autor: Petr Novotný (Strategie)
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!