ViralBrothers: Někomu ležíme v žaludku | E15.cz

ViralBrothers: Někomu ležíme v žaludku

ViralBrothers: Někomu ležíme v žaludku
Virální bratři se s klienty nemažou
• 
ZDROJ: Luboš Wišněwski

Jana Brassányová

Virální kampaň pro Siko koupelny, která se 1. dubna objevila na YouTube, je stále pod kladbou provozovatele webu. „Jsme si jisti, že naše video není nevhodné, proto se snažíme celou situaci řešit s YouTube,“ reagují Čeněk Stýblo a Erik Meldik.

Video s názvem Debilní kecy v koupelně je od včerejška stále nepřístupné pro uživatele YouTube do 18 let a v současné době, kdy má kolem půl milionu zhlédnutí, je jasné, že kampaň pro Siko koupelny je tím zpomalena. „Je to problém, hlavně proto, že lidé musí být přihlášeni a ještě k tomu musí mít účet, kde udali věk vyšší než 18 let. Je jasně patrné, že je tím poškozeno virální sdílení. Kdyby se to nestalo, věříme, že dnes je na našem videu takových 700 tisíc views,“ popisují situaci ViralBrothers.

Kampaň ViralBrothers narazila na pravidla YouTube

Video, jak jeho název napovídá, se odehrává výhradně v koupelně, případně na toaletě a ViralBrothers se s tím jako obvykle moc nemažou. Kdo Debilní kecy v koupelně viděl, ví, o čem je řeč, ti ostatní si to snad dokážou představit. ViralBrothers jsou ale přesvědčeni, že pravidla YouTube neporušili a doufají, že se situace brzy vyřeší. „Někomu naše sledovanosti už ležely v žaludku, stačí se podívat, jak se o nás vyjadřuje komunita pseudomarkeťáků na českém Twitteru,“ říkají Meldik se Stýblem.

ViralBrothersViralBrothersAutor:

Na vzniklé situaci se ale snaží najít i něco pozitivního. „O videu vznikne mnohem větší buzz, lidé budou ještě více zvědaví, co jsou to Debilní kecy, tím víc, že jsou až od osmnácti. Tahle druhá strana mince by měla tohle zpomalení views brzy vyrovnat, možná i překonat,“ tipují ViralBrothers.

Kanál ViralBrothers byl zaregistrován v září 2011 a momentálně obsahuje více než dvacet komerčních i nekomerčních videí. Nejpopulárnější jsou Debilní kecy holek, které zhlédlo více než 3,3 milionu lidí, Debilní kecy Čechů na dovolené (téměř 2,7 milionu) a Debilní kecy matek, které za čtyři týdny vidělo 2,6 milionu uživatelů YouTube. Po roce a půl má kanál celkem 33,5 milionu zhlédnutí a více než 191 tisíc odběratelů.

ViralBrothersViralBrothersAutor:

——————————————————–

Autor: Jana Brassányová
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Mohlo by vás zajímat