Zdražuje ten, kdo si to může dovolit | E15.cz

Zdražuje ten, kdo si to může dovolit

Zdražuje ten, kdo si to může dovolit
peníze
• 

des

Média: S přibližujícím se koncem roku se ve středu zájmu media bannerů ocitly ceníky inzerce. Na nejistém mediálním trhu k žádným zásadním změnám nedochází.

Televize naplno využily dvou faktorů: stoupajícího trendu investic do klasických reklamních spotů (+14,9 %, viz prostřední sloupec) a ukončení procesu digitalizace televizního vysílání – k čemuž se úzce váže bolestně oplakávaný konec reklamy na veřejnoprávní České televizi. I když se už v tuto chvíli hledají v zákoně skulinky a vypadá to, že reklama z ČT1 a ČT2 tak úplně nezmizí (ČT1 bude moci vysílat reklamu spojenou se sportovními a kulturními pořady typu Český lev, přenos z předávání Andělů či inzerci navázanou na licencované pořady, jako je třeba StarDance). Všechny televize zvyšují ceny reklamy – Nova o 5 až 9 procent, což ovšem doprovází změna struktury. Budou se totiž prodávat všechny kanály najednou, ne odděleně. Přesně tak to v tuhle chvíli dělá i Prima, která navzdory tomu zdraží v průměru o 10 až 13 procent.

Autor: des
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!