Zlatý středník: Nejlepší interní periodika má Ahold a OKD, nejvíc cen posbíral Vodafone | E15.cz

Zlatý středník: Nejlepší interní periodika má Ahold a OKD, nejvíc cen posbíral Vodafone

Zlatý středník: Nejlepší interní periodika má Ahold a OKD, nejvíc cen posbíral Vodafone
Zlatý středník 2011
• 

red

PR Klub ve čtvrtek večer vyhlásil výsledky desátého ročníku soutěže o nejlepší firemní periodika Zlatý středník 2011. Zájem firem o účast se oproti loňsku výrazně zvýšila.

Nejlepším interním časopisem roku 2011 je Úsměv, který vydává Ahold (loni ve stejné kategorii druhý), nejlepší interní noviny vydává OKD – jeho Horník obhájil loňské 1. místo. Pozici nejlepšího B2C časopisu si potvrdil Rodinný pivovar Bernard s Vlastní cestou, nejlepším B2B časopisem je Bizzone od Vodafonu.

Vodafone byl nejúspěšnějším účastníkem soutěže z hlediska poštu získaných ocenění, dvojitý úspěch slavil ještě v kategorii Nejlepší firemní online prezentace s Čilichili online a Darujem.cz a neztratil se ani v kategorii Nejlepší firemní zpravodaj (Čerstvé hity na 3. místě).

Zlatý středník 2011: Přípitek vítězůZlatý středník 2011: Přípitek vítězůAutor:

Porota hodnotila 137 publikací, online prezentací, newsletterů a textů v 11 kategoriích. Oproti loňsku, kdy se přihlásilo 106 prací, letos zájem firem o účast v soutěži předčil očekávání pořadatele. „Nárůst počtu přihlášených publikací do jisté míry naznačuje stabilizaci v oblasti marketingové komunikace, resp. firemních publikací, ať už jde o ty tištěné, či elektronické. Mezi nejvýše oceněnými se objevily nejen tzv. známé tváře, ale i řada zcela nových dosud neoceněných titulů, které předčily i dříve oceňované publikace,“ říká garant Zlatého středníku 2011 Jana Girgašová.

Seznam vítězů Zlatého středníku 2011:
Nejlepší interní časopis:

1. místo – Úsměv, Ahold CR
2. místo – 1, ArcelorMittal Ostrava
3. místo – Ikona, AWD Česká republika

Nejlepší interní noviny:

1. místo – Horník, OKD
2. místo – Noviny Synthesia, Synthesia
3. místo – Železničář, České dráhy

Nejlepší B2B časopis:

1. místo – Bizzone, Vodafone Czech Republic
2. místo – Gastro, časopis pro profesionály v gastronomii, Makro Cash & Carry ČR
3. místo – Mojo, Alcatel - Lucent Czech

Nejlepší B2C časopis:

1. místo – Vlastní cestou, Rodinný pivovar Bernard
2. místo – magazín Albert v kuchyni, Ahold CR
3. místo – Můj vláček, České dráhy

Nejlepší firemní katalog:

1. místo – Katalog domovního elektroinstalačního materiálu 2011
2. místo – Světlo v architektuře, Velux Česká republika
3. místo – Rodinné domy 2012, G Servis CZ

Nejlepší firemní profil:

1. místo – Makovice plné nápadů, Entre
3. místo – Firemní profil OKD

Nejlepší výroční zpráva:

1. místo – Elektrowin
2. místo – Ekolamp
3. místo – OKD

Nejlepší časopis státní, veřejné a neziskové sféry:

1. místo – Trojský koník, časopis pražské zoo, Zoologická zahrada hl. m. Prahy
2. místo - Užij si Plzeň / Enjoy Pilsen, statutární město Plzeň
3. místo – Zámeček, Duha Zámeček

Nejlepší firemní on-line prezentace:

1. místo – Čilichili Online, Vodafone Czech Republic
2. místo – Facebookový profil Škoda, Škoda Auto
3. místo – www.darujem.cz, Vodafone Czech Republic

Nejlepší firemní zpravodaj:

1. místo – Novinky emailem společnosti T-Mobile, T-Mobile Czech Republic
2. místo – IKEA Family newsletter, IKEA Česká republika
3. místo – Čerstvé hity, Vodafone Czech Republic

Zlatá litera:
1. místo – Tam nahoře nesedíte v obýváku, Pavel Loněk, Review, České aerolinie
2. místo – Jak to vidí stryk Lojzek, Zdeněk Janiurek, Horník, OKD

Zvláštní ocenění za nejlepší grafickou úpravu: Bizzone, Vodafone Czech Republic
Zvláštní ocenění za nejlepší titulní stranu: Arval Life, Arval CZ
Zvláštní ocenění za hodnocení efektivity: Šťáva, ČEZ Prodej
Zvláštní ocenění Zlaté litery za přínos v úvodnících: Vlastní cestou, Rodinný pivovar Bernard
Cena Marketingového klubu ČR: Moment, Centrum FotoŠkoda
Cena České marketingové společnosti: Universalia, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!