Zpívá celá firma, aneb Noví zadavatelé objevují televizi | E15.cz

Zpívá celá firma, aneb Noví zadavatelé objevují televizi

Zpívá celá firma, aneb Noví zadavatelé objevují televizi
Zpívá celá firma, aneb Noví zadavatelé objevují televizi
• 

Jana Brassányová

V době, kdy renomovaní zadavatelé řeší, jestli inzerovat na Nově, nebo na Primě, případně zda komunikaci v televizi omezit a přesunout ji do jiných mediatypů, se na obrazovkách hlavně levnějších stanic objevují firmy, pro které byla ještě nedávno reklama v televizi absolutně nedostupnou záležitostí.

Zhruba před rokem se v hodnocení reklamy, které pořádá Strategie, objevil spot do té doby neznámého televizního zadavatele Topgal a porotce překvapil natolik, že v srpnovém žebříčku obsadil společně s Amnesty International čtvrté až páté místo. Více se dočtete zde.

Podobným zjevením letošního srpna se staly například společnosti Papera, která odvysílala celkem šestkrát svůj netypicky dlouhý spot na TV Barrandov, a Proteco nářadí, kterou František Ringo Čech doporučil na Šlágr TV podle monitoringu Admosphere celkem osmačtyřicetkrát.

Jsme fima rocku

Hlavním důvodem vzniku televizního spotu dodavatele kancelářských potřeb ze Svitav bylo posílení interní komunikace a představení společnosti obchodním partnerům netradiční formou. Video, které má potenciál virálního šíření, vzniklo in-house na jaře letošního roku, a jak Strategii informovala jednatelka společnosti Papera Monika Betlachová, s televizí se původně vůbec nepočítalo. Díky spolupráci s TV Barrandov a nabídce, která odtud přišla, byl nakonec spot o délce tři a půl minuty v srpnu odvysílán celkem šestkrát a Papera televizi plánuje i do budoucnosti, ale už ve zkrácené třicetisekundové stopáži, která se právě v těchto dnech připravuje.

Podívejte se na spot firmy, jejíž zaměstanci rádi zpívají:

To, že kouzlo televizní reklamy objevují v těchto měsících i další noví zadavatelé, potvrdil managing director Atmedia Petr Majerik. „Tento trend jsme zachytili – firmy přicházejí částečně spontánně, s tím, že by si to rády vyzkoušely, částečně je to výsledek našeho snažení, kdy potenciální zadavatele sami oslovujeme a ukazujeme jim, že smysluplná televizní kampaň se dá pořídit i v řádu desítek nebo stovek tisíc korun,“ říká šéf zastupitelství, které prodává reklamu například na stanicích CS Film, Fashion TV, Metropol TV, Óčko nebo Šlágr TV.

Posledně jmenovanou televizní stanici si letos v létě poprvé vyzkoušel právě internetový prodejce nářadí Proteco. Jeho spot byl v červnu a červenci odvysílán pokaždé 25krát a v srpnu 48krát. Podle oficiálního ceníku Atmedia stojí odvysílání jednoho třicetisekundového spotu na Šlágr TV v prime timu 9000 korun, mimo prime time 7000 korun, což ale nejsou definitivní částky, eventuální slevy závisí na celoročním odběru nebo na sezónnosti.

Autor: Jana Brassányová
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!