Budoucnost je v LED obrazovkách | E15.cz

Budoucnost je v LED obrazovkách

Budoucnost je v LED obrazovkách
TriCo - Yves Rocher Pankrác
• 

.

Marketingová komunikace je klíčová a většina marketérů dává ve svém marketingovém plánu důraz na správný a vyvážený marketingový mix. Nemůže být nahodilý, ale musí kopírovat firemní cíl a zejména vyvolat poptávku u spotřebitele. Oslovit a získat zákazníka s výsledkem, že nakoupí právě u nás, je stále těžší. Marketéři musejí být neustále ve střehu a hledat nové nástroje, které jim mohou pomoci.

Jedním z moderních nástrojů je i LED obrazovka. Díky této technologii můžete efektivně oslovit mnoho potenciálních, ale i stávajících spotřebitelů tzv. „naservírovat“ zábavnější formou své produkty, či služby. LED obrazovka může mít téměř jakýkoliv tvar, velikost a zákazník ji může vnímat ze vzdálenosti od jednoho až po několik stovek metrů, dle konkrétního typu obrazovky. Dávno jsou pryč doby, kdy obrazovka byla pouhým zobrazovačem. Nyní může sloužit jako prodejní pult, kiosek, výloha, billboard, fasáda, může být i luxusní skříňkou pro top produkty.

Během posledních let se mnohonásobně zvyšuje zájem prodejců o tyto technologie. Obrazovky využívají v interiéru, exteriéru a téměř každá obrazovka je originálem. Často si kladete otázku, jak dlouho obrazovky vydrží. Jednoznačná odpověď není, ale zhruba mezi pěti až deseti lety. Závisí na mnoha okolnostech, kde a jak se médium využívá.

Důležitým parametrem při výběru obrazovky je opravdu „ověřený“ a profesionální prodejce. Měl by technologie dobře znát, mít zřízený servis 365 dnů v roce, poskytovat záruku minimálně 36 měsíců. Měl by umět programovat SW pro snadné ovládání a umět proškolit uživatele. Jednou z firem, která přistupuje ke svému zákazníkovi profesionálně a řídí se heslem Fair play, je i společnost TriCo systems s.r.o., která je léty ověřená a stojí za ní spokojení zákazníci nejen z České i Slovenské republiky, ale také z dalších zemí.

Jednou ze společností, které se rozhodly pro LED velkoplošné obrazovky, je mezinárodní společnost Yves Rocher. Té jsme položili otázku: „Jaký byl hlavní impuls k používání LED obrazovky?“, dozvěděli jsme se následující: „Se spoluprácí začala italská pobočka Yves Rocher, kterou jsme se inspirovali. Měli s tím velmi pozitivní zkušenosti. Jde o nový trend a způsob jak zaujmout stávající nebo nové klienty. Obchody jsou více viditelné a to i z větší vzdálenosti. Nejde o klasické statické reklamy nebo výlohy, ale sdělení je podáno zábavnou formou. Aktuální nabídka je podaná poutavě a klienta zaujme podobným způsobem jako běžná televize.“ Yves Rocher věří, že v LED obrazovkách je budoucnost.

Mezi další spokojené zákazníky patří společnosti: SEZNAM.cz a.s., Škoda auto a.s., Adidas, Nákupní centrum Fontána, Sparta Praha a.s., Kodak Expres, Pozemní stavby Děčín, WSM či USK Praha.

Každým dnem registrujeme zájem Vás obchodníků a nabízíme Vám solidního partnera pro velkoplošné obrazovky.

Bc. Petra Veliká
Sales and Marketing Consultant
GSM: +420 777 622 411
www.reklamniobrazovka.cz

TriCo - Yves Rocher PankrácTriCo - Yves Rocher PankrácAutor:

TriCo - Yves Rocher PankrácTriCo - Yves Rocher PankrácAutor:

TriCo - Yves Rocher PankrácTriCo - Yves Rocher PankrácAutor:

Autor: .
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!