Case study: Cebia má virál za pár korun | E15.cz

Case study: Cebia má virál za pár korun

Case study: Cebia má virál za pár korun
Kampaň Cebia od Etnetera Motion
• 
ZDROJ: Cebia
14. září 2016 • 12:15
Společnost Cebia pomáhá zákazníkům s bezpečným nákupem ojetých vozidel od roku 1991. Cílem její poslední kampaně bylo posílit povědomí o značce. Etnetera Motion proto postavila reklamu na reálném příběhu s přesahem do edukace motoristů. Virál zaznamenal téměř 5000 sdílení.

Agentura Etnetera Motion připravila pro společnost Cebia video, v němž herečka Dominika Býmová ukazuje, jak jednoduché je z vraku udělat sérií podvodů auto, které lze na internetu prodat skoro za dvojnásobek původní hodnoty starého vozu. Příběh nezůstal jen u stáčení kilometrů a padělání servisní knížky. Nabídku prodeje auta pak tvůrci skutečně vystavili na internet a odpovídali na telefonáty zájemců, kteří auto chtěli okamžitě koupit.

Diváci nevnímali video jako běžnou reklamu na sociální síti, ale jako příběh ze života. Video získalo 4846 sdílení, při nízkém mediálním rozpočtu (7700 korun) reklama zasáhla více než 636 000 diváků, díky čemuž se cena za zhlédnutí dostala na 1 haléř. Video přitom trvá minutu 23 vteřin, což je na facebookovou reklamu nadprůměrná stopáž.

Kampaň zaznamenala na Facebooku 3400 „likes“, stránku si oblíbila tisícovka lidí, 181 spot komentovalo.

Kromě toho vytvořila Etnetera Motion také čtyři čistě edukativní videa, která zabíhají do podrobností konkrétních forem podvodů. Režii spotu měl na starost Víťa Procházka za K-pictures, idea makerem a projektovým manažerem kampaně byl Jiří Vávra.

Autor: Strategie, Libor Pavela
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!