IPPAG – partnerství pro velké odběratele reklamních předmětů | E15.cz

IPPAG – partnerství pro velké odběratele reklamních předmětů

IPPAG – partnerství pro velké odběratele reklamních předmětů
IPPAG
• 

iMi Partner

PSI, PPAI, česká A3DR… to jsou asociace prosazující zájmy svých členů a kultivující trh reklamních a dárkových předmětů ve prospěch klientů. A co takhle IPPAG?

International Partnership for Premium and Gifts má svůj hlavní princip obsažený již v názvu – partnerství. Co především odlišuje tuto asociaci od jiných? Z jedné země může být jejím členem pouze jedna firma, která patří v daném státu k lídrům v oboru 3DR produktů a současně nesmí být exportérem, jenž by vyvážel zboží na trh jiného člena.

„IPPAG založil v roce 1965 švýcarský podnikatel Claude Barbey,“ sděluje k tématu Tomáš Kaderka, generální ředitel akciové společnosti iMi Partner, která je jediná z České republiky členem této asociace. „Hlavní vizí bylo vytvořit sdružení firem, které si nekonkurují, ale podporují se a sdílejí informace o trhu. Pokud některá členská firma provedla ve své zemi pro nadnárodního klienta zajímavý projekt, může být přenosný i do země dalšího člena. Přínos je významný též pro zákazníky, protože IPPAG na dodavatele vyvíjí tlak s cílem dosáhnout na co nejlepší podmínky a ty přenést na klienty. Daří se to, protože prostřednictvím asociace dodavatelé mohou získat přístup na trhy celkem dvaceti pěti zemí.“

Vlastně bylo jen otázkou času, kdy poptávka po globálních dodavatelích ze strany nadnárodních klientů asociaci dovede k založení společné firmy. Stalo se tak v loňském roce a jméno této společnosti je IPPAG Global Promotions. Sídlo má ve Švýcarsku, výkonný management pracuje z Londýna a na konkrétní projekty velkých zadavatelů se vytvářejí mezinárodní týmy pracovníků členských firem.

IPPAG Global Promotions není jen obchodním mezičlánkem mezi velkými dodavateli reklamních a dárkových předmětů a nadnárodními zákazníky, ale kreativním a zodpovědným řešitelem jejich požadavků v oblasti 3D reklamy až na úroveň trhů v jednotlivých zemích, ovšem s globální působností. Mnohé nadnárodní korporace mají stanovena náročná kritéria společenské zodpovědnosti, která je v oboru reklamních a dárkových předmětů IPPAG schopen prostřednictvím nově založené společnosti zabezpečit. Záměr se vyplácí, protože IPPAG uspěl ve výběrových řízeních na globálního dodavatele například pro Siemens a LeasPlan.

Společnost iMi Partner je členem úzkého, prestižního uskupení, s nímž budou mít přístup ke kvalitním a cenově výhodným zdrojům i její zákazníci.

www.imi.cz.

Autor: iMi Partner
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!