Mediokracie: Hruška práskl do koní | E15.cz

Mediokracie: Hruška práskl do koní

Mediokracie: Hruška práskl do koní
Láďa Hruška mezi celebritami
• 
ZDROJ: Repro Strategie
30. března 2015 • 07:59
Každý se dá nahradit. Tímto heslem se nejspíš řídilo vedení televize Nova, když se loučilo s gurmánským experimentátorem Láďou Hruškou. Okolnosti jeho odchodu jsou možná největším tajemstvím současné mediální scény.

Pozadí Hruškova konce na Nově neodhalil veřejnosti ani bulvární tisk. Strategie nicméně není bulvár, používá osvědčené metody. Hruška se údajně dostal do sporu s vedením televize ve chvíli, kdy se připravovalo pokračování jeho veleúspěšné kuchařky. Populární moderátor nejspíš očekával, že po úspěchu první kuchařky mu televize smlouvu na vydání druhé trochu vylepší. Důvody nepochybně existovaly, protože chodící pohroma české kuchyně si u první kuchařky na zrovna velký obnos nepřišla navzdory výnosům v desítkách milionů korun pro samotnou televizi.

Dnes vaří Novákovi

Nova namlsaná úspěchem ovšem Hruškovu smlouvu proti očekáváním ještě zhoršila. Není vůbec divu, že si sedmatřicetiletý redaktor tento postup nenechal líbit. Do sporu se navíc zapojil moderátor Prásku Pavel Novotný, který svému kamarádu „kuchařovi“ nabídl právní pomoc. V jednu chvíli došla situace tak daleko, že Hruška pohrozil výpovědí. Zástupci Novy ovšem nespokojeného zaměstnance překvapili, když výpověď bez mrknutí oka přijali, a ten se tak poroučel z nejsledovanějšího programu v Česku. A nebyl sám.

V televizi skončil i moderátor bulvárního Prásku Novotný. A pokud si dokážete spočítat, kolik je jedna plus jedna, je vám jasný i důvod jeho odchodu. Někdy se vám zastání kolegy prostě nemusí vyplatit.

A dál už to znáte. Recepty Ládi Hrušky jsou už recepty Františka Nyklase. Nova má nejspíš pravdu, že gastronomických zločinů se může dopouštět kdokoli a že je poměrně jedno, jak se jmenuje. Pokud máte rádi dobré jídlo, tak můžete jen doufat, že Nyklas neuspěje a s ním skončí i celý formát.

Michal Půr, StrategieMichal Půr, StrategieAutor: Repro Strategie
Michal Půr

Autor: Michal Půr, Strategie
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!