Na titulku kotě nepatří | E15.cz

Na titulku kotě nepatří

Na titulku kotě nepatří
Jak energetici bojují o „malé ryby“
• 

Daniel Deyl

Čtenáři nechtějí domácí mazlíčky, ale krev. Inzerenti by měli víc sledovat efektivitu LinkedIn, kam bez rozmyslu sypou miliony. A Murdoch by si měl dát pozor na telefon.

Pozor, nebezpečné kotě!

Washington Post dostal na konci října od svých čtenářů za uši, když otiskl fotografii, na níž policista v kalifornském Oaklandu během demonstrace hnutí Occupy Oakland hladí kotě. Proč tam není trochu krve, obušků a tak? ptali se naštvaní čtenáři. Protože existuje tříhodinový časový posun, odpověděla redakce, a v době uzávěrky a tak dále. Pak ale vyšlo najevo, že v době uzávěrky už fotografie alespoň s nějakými střety policie a demonstrantů k dispozici byly. Scanner by byl nerad škodolibý, ale řekl by, že Washington Post a jeho čtenářská obec si jeden druhého zaslouží.

Murdoch má zase průšvih

Scotland Yard přišel na to, že reportéři News of the World vydavatele Ruperta Murdocha měli k ruce speciálně upravený telefon, pomocí něhož po léta uskutečňovali celou dnes již šeredně profláknutou akci s odposlechy hlasových schránek kdekterého známého Brita. To znamená, že všichni, všemi Murdochy počínaje, přes Andyho Coulsona, někdejšího poradce ministerského předsedy Camerona, až po řadové novináře NotW celou dobu vyšetřování lhali, jako když – s prominutím – tiskne.

Rozum, nebo reklamu?

Jste na LinkedIn? A kdy jste tam byli naposled? To už je, počkejte… ani nepamatuju, zní nejspíš odpověď. Ví to celkem každý, že LinkedIn je dohromady k ničemu: je to stejně otravné jako Facebook, ale ne dost perverzní, pročež zhruba polovinu členstva tvoří členové „mrtví“, pasivní. Podle toho vypadá efektivita inzerce. Pro srovnání inzerát na LinkedIn za 13 dolarů zaregistroval 1923 zhlédnutí a žádný proklik, podobný inzerát na Google Adwords za 14 dolarů měl za stejnou dobu 14 001 zhlédnutí a šest prokliků. Výsledek je jasný; inzerovat na LinkedIn je ztráta času a peněz. Ví to každý kromě inzerentů: za loňský rok se reklamní příjmy LinkedIn zdvojnásobily na 51 milionů dolarů.

Autor: Daniel Deyl
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!