Pitevna Jana Holečka: Tohle si tatínkové nezaslouží | E15.cz

Pitevna Jana Holečka: Tohle si tatínkové nezaslouží

Pitevna Jana Holečka: Tohle si tatínkové nezaslouží
Lego Movie
• 
ZDROJ: Repro Strategie
21. března 2014 • 07:20
Už teď proklínám Wonderwoman, Batmana, Supermana, Green Lantern, Michelangela Želvu i vesmírnýho panďuláka a všechny ostatní, který budu muset koupit. Ale asi nejvíc proklínám lidi ze společnosti Lego.

Miluju filmy pro děti, když na ně jdem s prckama do kina. Sednu si, zavřu oči a většinou tak na hodinku a půl mám klid. A když nechrápu moc nahlas, tak si ten film užijeme fakt všichni. To pětikilo, co mě návštěva kina stojí, je vlastně dobrá investice.

Nedávno jsme v sobotu taky vyrazili do kina. Sedám si, sundavám boty a nechávám se pomalu uspat trailery. Ale než zaberu, vyděsí mě upoutávka na film The Lego Movie. Ještě než skončila, už mě bolela peněženka. Počkat počkat počkat!!! Znamená ten film, že zaplatím minimálně pět set korun, abych s dětma viděl dvouhodinovou reklamu na Lego? Jo, znamená.

A taky to znamená, že cena vstupenky je jen vrchol ledovce. Kolik figurek v tom filmu bude vystupovat? Nejmíň miliarda. A každej z charakterů se bude dát koupit úplně v každým hračkářství, možná i v řeznictvích a opravnách kombajnů. Panďulák samosebou potřebujete domeček, autíčko, kamaráda/ku, meč, bouchačku, motorku, raketu a celej další vesmír… Peníze mizí a koberec v obýváku v sobě ukrývá spoustu nových kostiček.

Lego MovieLego MovieAutor: Repro Strategie

Plastic promo

Nejvíc mě na tom ale fascinuje, že kromě traileru v kině jsem nikde jinde o filmu nenašel ani zmínku. Na webu společnosti je schovaná. Na cz FB není vůbec. V žádném hračkářství ani slovo, obrázek. Viděl někdo z vás upoutávku v televizi? Nebo nedejbože něco speciálního? Ne. A to to mělo v době naší návštěvy kina čtrnáct dní do premiéry. A proč? Nevim. Přijde mi to jako spálená šance.

Ale do kina na The Lego Movie určitě půjdu. A stopro nebudu spát. A na stopro pak v hračkářství koupím, co dostanu nakázáno. Ale můžu si za to sám. Neměl jsem se do té značky před třiceti lety zamilovat. Což v Legu evidentně moc dobře ví.

Ví, že přijdou tisíce dalších tatínků a po cestě domů to vezmou přes hračkářství. Ale stejně, dvouhodinová reklama, za kterou lidi sami zaplatí, jen aby ji viděli… S tím by se dalo vyvádět lotrovin. Takže proklínám lidi z Lega, kvůli tomu, že mě mají na háku, a proklínám je kvůli tomu, že z toho mohli udělat mnohem víc.

Jan Holeček, creative director Mark/BBDOJan Holeček, creative director Mark/BBDOAutor: Repro Strategie
Jan Holeček, creative director Mark/BBDO

Autor: pro Strategii, BBDO, Jan Holeček, creative director Mark
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!