Pro BTL efektivnější | E15.cz

Pro BTL efektivnější

Pro BTL efektivnější
Pro BTL efektivnější
• 
Hodnota dodavatele 3DR předmětů nespočívá pouze ve včasném zajištění kvalitního zboží. Je jí podíl na BTL aktivitách klienta, pro které produkty dodává tak, aby jeho prostředky byly vynaloženy co nejúčelněji. Proto se zrodila iMi Line.

Myšlenka vytvořit interní agenturu, která by byla schopná zákazníkům šetřit peníze i čas vynecháním zprostředkujícího mezičlánku – tedy komunikační agentury – ve společnosti iMi Partner začala ztrát už vloni. Reklamní život ukazuje, že BTL aktivity mají v mediálním mixu stále výraznější místo, protože je to právě místo prodeje, kde dochází k rozhodnutí o nákupu zboží a služeb.

Když nám zajistíte reklamní předměty, dokázali byste zařídit na klíč zákaznickou soutěž, pro kterou produkty potřebujeme? Tato jasná otázka významného zákazníka vlastně rozhodla a letos na jaře iMi Line v rámci stávající struktury a personálního zázemí společnosti vznikla.

„V praxi se stává, že komunikační agentura svému zákazníkovi nabídne řešení reklamních předmětů na první pohled sice zajímavé, ovšem termínově a rozpočtově nereálné,“ vysvětluje paní Blanka Rigo, projektová ředitelka iMi Partner. „Přidaná hodnota iMi Line je v tom, že komplikovaný řetězec od zákazníka přes agenturu k dodavateli 3DR a zpět je efektivněji vyřešen napojením klienta přímo na naši vnitřní agenturu. Ambice iMi Line se samozřejmě týkají pouze těch aspektů mediamixu, pro něž dodáváme předměty.“

I tak jde o bohatou paletu akcí především v segmentu B2B, od věrnostních akcí přes zmíněné zákaznické soutěže, eventy, road show až po sampling a další promotion, které agentura iMi Line navrhne a kompletně zabezpečí.

Zákazníci se již smířili se skutečností, že snižování cen zboží v mnoha případech pod náklady není reálné a respektují i jejich návrat k obecně vnímaným hodnotám. Co však právem požadují, je vyšší marketingový efekt reklamních médií. V případě 3DR předmětů proti tomu směřuje snižování počtu předmětů v jedné zakázce i stále vyšší tlak na dodací lhůty a dodavateli tak zůstává v ruce jediný, ale silný nástroj: kreativní přístup k jeho službám a jejich rozšiřování tak, aby přinášely zákazníkům nejen úspory, ale hlavně zmíněný maximální efekt. Zkušenosti ukazují, že s iMi Line jsme v tomto ohledu na správné cestě.

www.imiline.cz.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!