STEM/MARK: Regulace tabákové reklamy | E15.cz

STEM/MARK: Regulace tabákové reklamy

STEM/MARK: Regulace tabákové reklamy
Ilustrační foto
• 
ZDROJ: Euro Martin Pinkas
28. listopadu 2013 • 08:53
V pravidelném výzkumu agentury STEM/MARK pro Strategii jsme zjišťovali, jaký je váš názor na propagaci tabákových výrobků.

Postoj internetové populace k reklamě na tabákové výrobky a k pravidlům jejího umístění je do značné míry ovlivněn tím, zda je respondent kuřák či nekuřák. Nekuřáci deklarují větší zájem o toto téma, jsou angažovanější než kuřáci, které toto téma tolik nezajímá. Nekuřáci jednoznačně preferují úplný zákaz reklamy na tabák (41 %) nebo alespoň zachování stávajících omezení (26 %). Naopak kuřáci upřednostňují spíše zachování stávajících omezení (28 %), i když se nevyhýbají ani úplnému zákazu reklamy na tabákové výrobky (20 %).

Průzkum vnímání tabákové reklamyPrůzkum vnímání tabákové reklamyAutor: Repro Strategie

Pro většinu respondentů, kteří na obecné rovině akceptují reklamu na tabák, není tento typ reklamy přijatelný v televizi, v hromadných dopravních prostředcích, v rádiu ani v kině před filmem.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!