Vladimíra Faltysová: Marketing na leasing | E15.cz

Vladimíra Faltysová: Marketing na leasing

Vladimíra Faltysová: Marketing na leasing
Vladimíra Faltysová zakladatelka a jednatelka společnosti Czech Marketing Group: „Dáme příležitost značkám, které mají historii a mohou mít i budoucnost.“
• 

Karel Hostka

Tři otázky pro Vladimíru Faltysovou, organizátorku projektu České a kvalitní.

Jaký je hlavní smysl projektu?

Projektem České a kvalitní vyzýváme české firmy k tomu, aby byly marketingově aktivní. České výrobky a značky nepostrádají kvalitu, historii, stále jsou tu certifikáty, kterými se české výrobky a firmy mohou pyšnit. Ne vždy to ale zákazník ví a ne vždy dává přednost při výběru v obchodě českým značkám. Důvod je jednoduchý. Marketingová aktivita českých firem není dostatečná a v horším případě bývá velmi často neefektivní a nákladná. Z toho plyne, že marketing je v českém prostředí stále považován za nutné zlo, za něco, co nefunguje a stojí jenom peníze. Dali jsme prostor českým firmám, českým značkám pro vznik platformy, kde budeme společně sdílet informace, předávat si zkušenosti, orientovat se na zákazníka, jeho potřeby, atakovat mnohdy nekvalitní konkurenci. Dáme příležitost značkám, které mají historii a mohou mít i budoucnost.


Letos avizujete novinku v podobě marketingu na leasing. Co si pod tím máme představit?

Kredit marketing zbavuje malé a střední firmy handicapu, který mají před velkými giganty. Tím handicapem je absolutní absence správného marketingu a smysluplného propagačního plánu, bez kterého nemůže mít firma v dnešní době úspěch ani s výrazně dobrou a kvalitní značkou. Bylo nutné přijít s podporou pro tyto společnosti a nabídnout jim něco, co je ze všech stran přijatelné a především funkční i koncepční. Přijít s něčím, co bude mít vysokou přidanou hodnotu. V rámci členství, které firma může platit i po měsíčních splátkách, má nárok na využití individuálního marketingového poradenství, které nastartuje a definuje základy marketingu dané firmy a současně pravidelně a zdarma navštěvuje osvětové konference, vzdělávací semináře a tematické workshopy, kde se o marketingu dozví mnoho užitečných informací, získá kontakty a určitou orientaci i sebejistotu a motivaci.

Z jakých akcí jste sestavili letošní ročník?

Je jich mnoho. Celodenní konference budou minimálně čtyřikrát do roka. Nejbližší, v pořadí již druhá, se koná 15. března. A jejím tématem je Marketing českých firem od A do Z. Důležitým blokem budou příběhy českých značek – vývoj marketingových aktivit s dobrým, ale i špatným koncem. Velmi zajímavou částí konference bude prezentace výzkumu Stav marketingu českých firem, který jako partner projektu realizovala společnost STEM/MARK.

Autor: Karel Hostka
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!